Rush and no time

by - úterý, ledna 24, 2017

Uplynulé dva týdny pro mě byly dosti náročné, proto se tímto krátkým článkem chci omluvit za mou nepřítomnost.
Už jsem zapomněla, že je leden tak chaotický měsíc, ve kterém se nic nestíhá. Přijdu po Vánocích do školy, pěkně odpočatá a šťastná ze všech darovaných i obdržených dárků a nových zážitků. A najednou jeden test, druhý, třetí a já se nestíhám ani nadechnout a je přede mnou další. "Už zase další test?" ptáme se. "Měli jste se o prázdninách učit. Na co jste je měli?" odpovídají nám. Na co jsme je měli? Přeci na to, abychom si odpočinuli a užili si čas strávený s rodinou a našimi blízkými. Ale dobrá... Jsem ráda, že už to mám za sebou. Známky jsou uzavřené a já jsem se svými výsledky velice spokojena a můžu je s čistým svědomím posílat spolu s přihláškami na vysoké školy.



A co mě čeká tento týden? Zítra se s několika spolužačkami chystáme do Prahy na Gaudeamus, což je burza vysokých škol. Sice už mám nějaké vyhlídnuté, ale třeba mě něco zaujme víc. Ve čtvrtek jedeme na praxi do Bukovna (do mateřské školy, jelikož studuji peďák) a v pátek... MATURITNÍ PLES! Nemůžu se dočkat! Ale proč to tu vlastně píši? Chtěla bych ještě tento týden napsat recenzi na první díl série "Píseň ledu a ohně", tak to snad stihnu.

Jaký byl zatím váš leden?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Přeji, ať se ti to ve škole uklidní a hlavně, ať vysokou vybereš dobře. Je to fakt zásadní rozhodnutí :) Užij si maturák, měj se krásně a budu se těšit na recenzi Hry o trůny - moje oblíbená série :)

    OdpovědětVymazat
  2. Už se to trošku uklidnilo, děkuji :) Ano, zásadní rozhodnutí to tedy je a mám z toho docela strach, protože ještě přesně nevím, co bych chtěla dělat. A Hry o trůny se také staly mou oblíbenou sérii, i když jsem zatím přečetla jen jednu knihu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)