Weekly summary #3

by - neděle, dubna 23, 2017


Tento týden byl vcelku poklidný. Pondělí bylo velikonoční, a tak jsme s bráchou navštívili babičku a dědu. Dali jsme si s nimi oběd a povídali si. Celé úterý jsme ve škole nacvičovali na absolventské představení, které se konalo ve středu. Jelikož studuji pedagogickou školu, připravily jsme si se spolužačkami divadelní a hudební představení. Přišlo se na nás podívat 450 lidí a nic jsme nezkazily, což považuji za úspěch.

Konečně jsem dočetla třetí díl série Píseň ledu o ohně Bouři mečů. Kniha měla neuvěřitelných 1198 stran! Příště bych Martinovi radila, aby ji rozdělil minimálně na dva díly. Budu se snažit brzy napsat recenzi, ale mám tu ještě další dvě knížky, na které recenzi musím napsat (Selekce, Ostré předměty).




S přítelem společně čteme knihu od Dana Browna Andělé a démoni. Většinou čteme před spaním a občas se stane, že ten co nečte, usne. Takže si z děje nebudu pamatovat vše, ale určitě se potom podíváme na film.
Já jsem začala číst knížku, kterou četla jako malá moje mamka a strašně se jí líbila. Já jsem jako malá viděla film, ale už si to nepamatuji. Je to kniha Pouští a pralesem a zatím to vypadá zajímavě (jsem na str. 80).





Asi půl roku jsem čekala na další (a bohužel už poslední) díly svého oblíbeného seriálu - Pretty Little Liars. Byla to už taková doba, že jsem úplně zapomněla co se stalo v posledním díle. A mimochodem, v Levných knihách mají pár dílů této knižní série.

 Jaký týden jste měli vy?
Koukáte také na PLL?


You May Also Like

4 komentářů

  1. Jo Píseň ledu a ohně má šílené bichle :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Studuješ pedagogickou školu? Já mám pedák také vystudovaný (jako střední), to je hezká náhoda, nicméně já jsem se v tom vůbec nenašla.
    Je fakt, že Martin má prostě bichle, a tak se vyžívá v popisování, až to pěkné není, ale za to se jedná téměř o čistou kvalitu :)
    Na PLL jsem se také těšila, nicméně mě tento nový díl z bloku trochu zklamal, vše bylo takové ukrojené, Spencer hned z nemocnice, a ta hra mi moc nesedla. Uvidíme podle ostatní dílů.
    Je super, že s přítelem čtete, my jsme s přítelem jednou četli Poa dohromady, ale dlouho nám to nevydrželo, přítel moc čtení neholduje, ale lehce ho převychovávám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, také studuji střední. Nevím jestli je to pro mě.
      S tím souhlasím. Kvalita to rozhodně je, ale někdy mě to celkem štve.
      Tak to je legrační :D Držím ti palce :)

      Vymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)