New in #5

by - úterý, května 30, 2017



Zařekla jsem se, že si už nebudu kupovat nové knížky, protože se mi kupí hromada nepřečtených knih. Jenže jak už to tak bývá, tento slib jsem porušila. Na facebooku na mě vyskočila reklama, že stránka bux.cz má výprodej knih, a tak jsem nezaváhala a objednala.

Nemohla jsem tam nechat knihy od mé nejoblíbenější autorky Richelle Mead. Sice jsem už všechny tyto knihy četla, ale rozhodla jsem se, že si tyto série pořídím domů a až je budu mít, udělám si re-reading. Už se na to moc těším!


  • Richelle Mead - Pokrevní pouta 2 - Zlatá lilie
  • Richelle Mead - Pokrevní pouta 6 - Rubínový kruh
  • Richelle Mead - Sukuba 2 - Na vrcholu
  • Richelle Mead - Sukuba 4 - Žár
  • Richelle Mead - Sukuba 5 - Stíny
  • Richelle Mead - Vampýrská akademie 5 - Spoutáni magií

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)