To read in May

by - úterý, května 02, 2017



Tento měsíc bych chtěla přečíst tyto knihy:

Hostina pro vrányMáj / KyticeProč? 13x protoPodsvětí - Artefakt

(zdroj obálek Databazeknih.cz)

George R. R. Martin - Hostina pro vrány

Řekla jsem si, že každý měsíc přečtu jeden díl z této série. Už v březnu se mi třetí díl nepodařilo přečíst za měsíc, takže jsem pokračovala v dubnu. Jsem zvědavá, jestli zvládnu tenhle díl za tento měsíc a ještě k tomu další tři knihy.

Karel Jaromír Erben - Kytice

Kvůli osvěžení paměti, jelikož mám tuto knihu u maturity. Bude to taková "jednodubka" na jeden večer a už se na to moc těším.

Jay Asher - Proč? 13x proto

Dle mého názoru otřesná obálka. Kdybych ji viděla, myslela bych si, že je to literatura pro malé holky základní školy. Chci si to přečíst kvůli úžasnému seriálu. Už jsem si ji ale objednala i v originále a na tu se těším ještě víc!

Kristina Hlaváčková - Podsvětí

Tuto knihu jsem dostala od přítele a pořád mě tlačí, abych si ji už konečně přečetla. Nechápe, že v tom čtení a vybírání nepřečtených knih mám nějaký řád. Ale co, kvůli němu udělám výjimku a přečtu si ji snad už tento měsíc.


Držte mi palce, abych zvládla maturitu a ještě k tomu přečetla tyto knihy!

You May Also Like

6 komentářů

  1. S tím 13x proč jsem to měla úplně stejně, taky jsem tu knihu málem nepoznala, takže jí mám naštěstí v angličtině (aneb jak vyřešit problém s obálkami) :D Jinak ti držím palce a ať se knihy líbí! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to vyřešila po svém a budu mít obě :D Děkuji, snad budou :)

      Vymazat
  2. znam jen Hostinu a na tu se zatim ani nechystam, mam tech bichli nejak moc :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naprosto chápu, mám to podobně. Snad se k ní někdy dostaneš a porovnáme si názory :)

      Vymazat
    2. Skvělý výběr, to jsou čtecí plány :) Hostinu pro vrány jsem četla, dala mi malinko zabrat, přece jen je to bichle, ale stála za to :)

      Vymazat
    3. Děkuji, zatím se mi čtení líbí :) Ano, Hostina mi dává také zabrat, snad to stihnu přečíst :D

      Vymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)