Weekly summary #7

by - neděle, května 28, 2017



Všem se moc omlouvám za svou neaktivitu tady na blogu. Jak určitě víte, učila jsem se na maturitní zkoušku. A tu mám teď úspěšně v kapse! Známku z anglického a českého jazyka se dozvím až na vyřazení maturantů, což bude 12.6. Z pedagogiky a psychologie jsem dostala za 1, z praktické zkoušky z hudební výchovy za 2 a z odborných předmětů (vytáhla jsem si hudební a výtvarnou výchovu) za 2. Já jsem se svými výsledky spokojená.

Odmaturovala jsem v úterý a od té doby víceméně slavila. Ve středu jsem byla od 6 hodin na školení kvůli brigádě ve skladu. Ve čtvrtek jsem jela s přítelem (jelikož měl v práci volno) do Liberce, kam budu chodit na vysokou školu, na výlet. Nejdříve jsme nakoupili v Decathlonu, potom jsme po městě hledali kešky a asi v 6 hodin jsme šli k našim kamarádům a spolu s nimi jsme navštívili dva bary, kde jsme poseděli a dali si nějaké drinky. V pátek jsme jeli na výlet do Jičína a večer na diskotéku do Slunce. V sobotu jsme v 1 hodinu jeli na festival na Krásnou louku. Od 1 hodiny hrála kapela Slza, potom dlouhou dobu nuda a v 9 hodin Monkey bussines. Noa dnes jsme jeli s rodinou na oběd.

Příští týden mám ještě volno a od pátku nastupuji do Coopu, kde budu krájet salám. Jsem na to velice zvědavá.

Jinak se mi nahromadily knihy, které chci v nejbližší době zrecenzovat. Dále ještě chystám tři díly knih, které jsem si vybrala k maturitě. A nakonec mi ještě přišla spousta knih, takže o tom také bude článek. Rozhodně se máte na co těšit.

Knihy čekající na recenzi


Jaký byl váš týden?
Je tu ještě někdo, kdo maturoval?
Jak se vám povedly zkoušky?

You May Also Like

2 komentářů

  1. tak hlavne pekne uzivej a bud rada, ze uz to mas za sebou... na jaky obor vs se chystas? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem strašně ráda, že už to mám za sebou :) Budu studovat angličtinu a češtinu :)

      Vymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)