Weekly summary #21

by - pondělí, října 02, 2017




Máme tu zase nový týden. A pro mě to znamená první týden v nové škole. Dnes mám jen jednu hodinu a to od 18:00 do 19:30. Je to celkem špatné načasování, ale snad si na to zvyknu a nebudu při přednášce usínat.


Minulý týden jsem stihla přečíst kriminální thriller od mého oblíbeného spisovatele Larse Keplera - Lovec králíků. Musím říct, že to byla opravdová jízda. Když jsem knihu četla po večerech, bála jsem se dojít si jen na záchod. Těším se na další detektivky od tohoto autora. Alespoň doufám, že nějaké další budou. Tato vyšla letos v dubnu.

Lovce jsem dočetla ve středu a pak už nějak nebyl na čtení čas. Středeční odpoledne jsem strávila u bratránka v bytě, kde bydlí s dalšími třemi kluky. Koukali jsme na filmy a dokonce mě donutili hrát Fifu. Ve čtvrtek ráno jsme se s přítelem a kamarády vydali do Drážďan do Primarku. Tam jsme strávili 3 hodiny nakupováním a utratili strašně moc peněz. Bohužel jsme nestihli žádné památky, protože jsem se potřebovala vrátit a šla jsem na noční. To byla strašná nuda a vůbec to neutíkalo. V pátek jsem vstávala ve 2 odpoledne a večer jsme si udělali takový hezký rodinný. Opékali jsme buřty a koukali na Špunty na vodě.

V sobotu ráno jsme si nařezali dříví do Liberce a po obědě jsme jeli na výlet do Obory do Jabkenic. Bohužel jsme tam neviděli žádné zvíře, a tak to byla alespoň hezká procházka.




Po výletu jsme navštívili další rodinnou oslavu. A v neděli (včera) jsem upekla poprvé Brownies, ale musela jsem je nechat u rodičů, protože jsme chtěli co nejdříve do Liberce. Tady jsme si udělali procházku lesem, kde jsme nasbírali šišky, kaštany, listy a kamínky a já jsem udělala podzimní výzdobu do bytu.

A jelikož nám přišel nový měsíc - říjen - tak můžete očekávat články o knihách, které jsem předešlý měsíc přečetla, koupila a podobně. Také jsem konečně vybrala nějaké fotky z Maďarska, které jsem slibovala tak dlouho. A samozřejmě nějaké ty recenze.

Jaký jste měli týden vy?

You May Also Like

4 komentářů

  1. tyden utekl velice rychle a na me cinnosti to neni vubec poznat... jinak mas moc krasny fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Uteklo to vážně rychle :) Nádherné fotky z Maďarska, muselo tam být krásně :) Těším se na další články :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)