Weekly summary #23 & New in #11

by - úterý, října 17, 2017





Čas plyne jako voda a další týden je za námi. Bohužel to byl lichý týden, který se stal mým neoblíbeným. Ve středu jsme měli nový předmět, tudíž i nového vyučujícího. 81 letý pan profesor přišel do hodiny o deset minut později a místo aby se omluvil, vynadal nám za středoškolské chování. Od té chvíle mi bylo jasné, že to nebude dobré. Pan profesor zastává názor, že ženské pohlaví je hodně dole pod tím mužským. Je sice velice inteligentní a jeden ze tří nejlepších lingvistů v Čechách, ale rád se do svých žákyň naváží. Zadal nám úkol naučit se do měsíce latinsky, polsky, rusky a cyrilici. Slyšela jsem, že ještě nikdo v jeho předmětu neprošel aniž by musel opakovat. Jsem na to velice zvědavá. 

Tímto jsem tedy měla zkažený týden, protože jsme ho měli ještě druhý den. Ale víkend jsem si zkazit nenechala. V neděli jsme s přítelem jeli na oběd k mým rodičům, na kávu k jeho rodičům a na čaj k jeho sestře. Večer jsem odjela na noční směnu. 

Jelikož jsem měla vcelku náročný týden, neměla jsem moc času na čtení. Kamarád mi řekl, že kvůli vysoké škole 5 let nečetl. Tohle ovšem nemůžu dopustit. Přinejhorším budu číst jen v MHD a autobuse. Nicméně nebylo to tak špatné, protože jsem stihla přečíst knihu My děti ze stanice ZOO. Byl to silný příběh, který by si měl přečíst každý. Dokonce bych tuto knihu zařadila do povinné četby. 

Na stejnojmenném představení jsem byla nedávno v divadle. Příběh byl dosti osekaný, což chápu, jinak by to trvalo hodiny. Na druhou stranu se mi opravdu líbilo, jak všechny zapeklitosti vymysleli tak, aby se na ně dalo dívat. 

Tak a tady vám chci ukázat, jak strašně inteligentní jsem. Na bazaru na databázknih jsem si koupila dvě knihy. Jak už možná víte, sháním knihy od mé oblíbené autorky Richelle Mead. Sérii Sukuba už mám kompletní a Vampýrskou akademii téměř také. Na bazaru mi jedna slečna nabízela 3 díl. Říkala jsem si: "Paráda, to je přesně ten, který mi chybí a série bude komplet."  Souhlasila jsem a odeslala peníze. V neděli jsem přijela domů k rodičům a kniha tam na mě čekala. Byla jsem opravdu nadšená, že mám konečně celou sérii. Včera jsem přijela domů do bytu v Liberci, chci si dát knihu do poličky vedle ostatních a co nevidím. Tento díl už tam je! Takže momentálně vlastním dva třetí díly a chybí mi druhý. 

Jako druhou knihu jsem si koupila Hypnotizéra od Larse Keplera - mého oblíbeného spisovatele detektivek. Toho bych také chtěla mít jednou doma kompletního. 
A jelikož si stále kupuji více a více knížek a s mamkou se kvůli tomu hádáme (protože proč bych si je nemohla všechny půjčovat v knihovně, že?) tak jsem se rozhodla, že to omezím. Ano, tohle jsem si říkala už asi tisíckrát. Ale tentokrát bych to chtěla dodržet. Řekla jsem si, že za každou přečtenou knížku si můžu koupit jednu novou. Sice se mi budou nepřečtené knihy stále hromadit, ale alespoň se to nějak omezí, protože knih za měsíc moc nepřečtu. Takže mi držte palce :)

Jaký byl váš týden?
Jakou knihu jste přečetli?
Kupujete více knih než jich přečtete?


You May Also Like

2 komentářů

  1. Mamka se v tomhle ohledu přiklání na mou stranu. Neutrácím za hadry, nepiju, nekouřím, neutrácím za blbosti. Jediná věc z které mám radost jsou knihy. A nějakou radost mít musím :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě také, i když si občas něco hezkého na sebe také koupím :)

      Vymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)