Weekly summary #33 & New in #18

by - neděle, března 18, 2018


Ze života

Týden ve škole uběhl opět velmi rychle. Začínám mít strach ze zkoušek. Přijde mi, že to strašně rychle utíká. V sobotu ráno jsme s přítelem a jeho bratrem a manželkou vyrazili do lesa na dříví. Nemohli jsme si vybrat horší počasí. Sněžilo a bylo –5°C. Za tři hodiny jsme byli promrzlí na kost, ale měli 4 vozejky dřeva. Po obědě jsem jela na dětský karneval, kde byla má 20 měsíční sestřenka za Červenou karkulku. Myslím si, že jsem si to užila víc než ona (:D). A dneska jsme byli celá rodina u babičky na oslavě, kde se slavily dědovi, tety a druhé sestřenice narozeniny. Teď píši tento článek a v 22:00 hurá do práce! 


Filmy & seriály

V sobotu večer jsme s přítelem zhlédli film, který on viděl asi před 4 rukama. Film s názvem John Wick. Mám ráda akční filmy, ale musím přiznat, že tenhle mě zrovna moc nenadchl. Na začátku hlavnímu hrdinovi zemře manželka a nechá manželovi štěňátko, aby se se smutkem nemusel vypořádat sám. Jenže se k němu jedné noci vloupá rozmazlený spratek (což je herec ze seriálu Game of Thrones) a ukradne mu luxusní auto a zabije mu psa. Tím samozřejmě Johna naštve a spustí tím řetězec vražd. Přítel našel, že ve filmu zemřelo 95 lidí, z nichž 94 zabil John Wick. Na konci filmu si John ukradne nového psa a je spokojený. Celkově mi přišlo, že se tam nic kromě zabíjení nedělo. Pro mě to bylo nezáživné. Ale spoustě lidí se tento film líbil (zjišťovala jsem to na instagramu). 
Mé hodnocení: 4/10 

Dnes ráno jsme s přítelem měli chuť zhlédnout nějakou pohádku. Všude na instagramu je doporučována animovaná novinka s názvem Coco. Miluji animované pohádky, takže to byla jasná volba. A nelituji. Úžasné grafické zpracování a celý námět byl prostě krásný a bez chybičky. Mladý hlavní hrdina - chlapec, který si jde za svým snem nehledě na to, co si o tom myslí jeho rodina. Dostává se do světa mrtvých a schází se se svou zesnulou rodinou, díky které si uvědomí, že rodina je na prvním místě. Hlavním tématem pohádky je hudba, takže se neobejde bez písniček, které jsou rytmické a pravdivé. Na konci filmu mi ukápla slza a už teď vím, že se na pohádku znovu podívám. Jednoduše nádhera a za mě 10/10! 

Knihy

Bohužel během týdne nemám tolik času na čtení, jak bych si představovala. Ale i tak si každý den pár stránek přečtu. Minulým týdnem mě provázel 1. díl známé série Měsíčních kronik - Cinder. Knihu jsem vám ukazovala minulý týden jako novinku z BookDepository. Už vím, proč je tato série tak oblíbená. I mě se velmi líbila a už se se Sabčou (@knizni_pristaviste) domlouváme, že budeme druhý díl číst společně v dubnu. Četla jsem knihu v originále, což byla pro mě výzva. Fantasy knihu v angličtině jsem ještě nečetla. Sice jsem nerozuměla úplně každému slovu, ale kontext jsem si domyslela. Četbu jsem si i tak užila a hlavní hrdinku Cinder si oblíbila. Mrzelo mě jen, že jsem hned ze začátku věděla, jak příběh dopadne. Pro to strhávám jednu hvězdičku. Jinak ale nemám co vytknout a těším se na Scarlet. 

Dnes ráno jsem začala číst Insomnii - knihu od slovenské autorky Vladimíry Šebové, která mi svou knihu sama poslala. Jsem zatím na str. 51, protože jsem celé odpoledne a večer strávila na oslavě u babičky, ale zatím se mi kniha líbí. Námět je originální, tak jsem zvědavá na jeho zpracování. Chtěla bych ji opět přes týden přečíst, abych se mohla pustit do knihy Na lovu. 

Novinky

V pátek navečer jsem přijela z Liberce k rodičům a čekaly na mě dva balíčky. S radostí jsem oznámila rodičům, že jsem si nic nekoupila a že je to výhra a spolupráce. 
Občas se na instagramu zúčastňuji nějakých soutěží a nedávno jsem měla veliké štěstí a vyhrála jsem balíček mořské panny. Slečna, která soutěž pořádala byla z Anglie a balíček poslala ve boxu od FairyLoot. Dala si takovou práci a každou věc zabalila zvlášť. Při rozbalování jsem měla pocit, že jsem opravdu dostala FairyLoot box. Výhra obsahovala ručně dělaný jelení lůj, velkou zelenou svíčku, zápisník s tužkou, záložku, Funko Pop Ariel a knihu. To vše na motivy mořské panny. Nemůžu říct, z čeho bych měla největší radost, protože všechny věci jsou super! 
Dalším balíčkem byla nedávno navázaná spolupráce se dvěma spisovateli. Byla jsem poctěna, když mi přišel od jednoho z nich e-mail, že se jim moc líbí můj instagram a že by tam rádi viděli svou knihu. Když jsem zjistila, že se jedná o knihu Ydris, kterou Míša (@radsi_knihu) tak vychvalovala, neváhala jsem a souhlasila! Ke knize jsem ještě dostala záložku, placku a velikou mapu. Jsem na příběh strašně zvědavá. Pro více info o knize můžete navštívit jejich webové stránky zde.


Jaký byl váš týden? S jakou knihou jste ho trávili? :)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Já Měsíční kroniky zbožňuji. Nedám na ně dopustit. Insomnii bych si taky ráda přečetla, protože mě hodně zaujala. Tak pěkné čtení ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si čtení Cinder užila a věřím, že se do série také zamiluji :)

      Vymazat
  2. Můj týden byl trochu netradiční, protože jsem od čtvrtka do neděle byla na akci Česko-německého fóra mládeže, takže to bylo takové pestřejší než obvykle. :) Četla jsem například Nesnesitelnou lehkost bytí od Kundery v němčině a moc mě to baví. :)
    Jo a moje malá ségra taky dřív chodila za červenou karkulku. :D Dneska už chce být spíš Elsa. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, to muselo být zajímavé :) Jo, Elsa chce být teď každá holka :D

      Vymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)