Bookhaul in December 2017

by - pondělí, dubna 09, 2018

Ne, čtete dobře, je to opravdu bookhaul za prosinec. A ano, stydím se.

MegaKnihy

V prosinci jsem se trošku rozšoupla. Na MegaKnihách měli ve slevě knihu Neslyšno od Richelle Mead a tu jsem musela mít. S novou sérií Třpytný dvůr jsou to jediné knihy, které jsem od mé oblíbené autorky nečetla. A když jsem tam viděla i první díl Třpytného dvora, také jsem si ho přidala do košíku, i když knihu mám v originále. Nakonec jsem si ještě koupila 3 díly série Rachel Morgan, protože jsem 3. díl dostala na Radši srazu

 Výhra

Po delší době jsem něco vyhrála! A to první díl ze série Velká knihovna. 

 Levné knihy

Také jsem jako už tradičně zabloudila do Levných knih v Mladé Boleslavi. Nemohla jsem tam nechat knihu Bílá jako sníh, rudá jako krev za 19Kč! Válku s mloky jsem koupila do FL sbírky. 

 Radši sraz

Na vánočním Radši srazu jsem měla štěstí na thrillery a fantasy. Knihu Za zavřenými dveřmi v poslední době čte docela dost lidí a jsou na ni samé pozitivní a nadšené recenze, takže bych si ji měla přečíst co nejdříve. U knihy Panenka mě zaujala obálka, ani jsem si nečetla anotaci, jsem na ni zvědavá. A fantasy/sci-fi knihu Jiný svět mi doporučila Marťa (@martinakraus)

Na Radši sraz mi Marťa přivezla 2 díly z mé oblíbené série Píseň ledu a ohně. Má zákaznickou slevu a byla tak hodná, že mi ji poskytla. Byla ještě hodnější, protože mi tyto bichličky táhla z Ústí. Tyto dvě knihy jsou mým skvostem :)

 Levné knihy n. 2

Po Radši srazu jsem zavítala do Levných knih znovu, tentokrát v Liberci. Šla jsem na jistotu pro celou sérii Hon, kterou mi doporučila Marťa a Sabča (@knizni_pristaviste). Objevila jsem tam sekci s anglickými knihami a od té doby tam chodím koukat dost často. Ulovila jsem knihu od George R. R. Martina a jsem zvědavá, jak budu zvládat jeho angličtinu. 

 Vánoce

Od přítelových rodičů jsem dostala knihu Strážci paměti, 2. díl série Reinkarnovaný. Od mé nejdražší Michalka (@michalacermakova) jsem dostala Dívku, která se třpytila a kniha vypadá opravdu zajímavě :)

Od přítele jsem dostala k Vánocům OwlCrate box a v něm byla kniha The Glass Spare a k ní i Art Print a tetovačky :)


Od mé nejúžasnější maminky jsem dostala 3 díly ilustrovaného HP a ilustrovaná Fantastická zvířata. Když jsem dárek rozbalila, začala jsem brečet. Patří k mým největším skvostům a těším se, až se k nim dostanu a budu si prohlížet ty nádherné ilustrace! :)

Shrnutí

1. Nikdy nezemřít
Kim Harrison | MegaKnihy | 83,- 

2. Pro hrst amuletů
Kim Harrison | MegaKnihy | 90,-

3. Mrtvá čarodějka přichází
Kim Harrison | MegaKnihy | 83,-

4. Třpytný dvůr
Richelle Mead | MegaKnihy | 79,-

5. Neslyšno
Richelle Mead | MegaKnihy | 39,-

6. Z kostí a inkoustu
Rachel Caine | výhra | 0,-

7. Bílá jako sníh, rudá jako krev
Alessandro D´Avenia | Levné knihy | 19,-

8. Válka s mloky
Karel Čapek | Levné knihy | 69,-

9. Jiný svět
D. Rus | Radši sraz | 0,-

10. Panenka
Mo Hayder | Radši sraz | 0,-

11. Za zavřenými dveřmi 
B. A. Paris | Radši sraz | 0,-

12. Hra o trůny
George R. R. Martin | přes Marťu | 418,-

13. Střet králů 
George R. R. Martin | přes Marťu | 418,-

14. Hon
Andrew Fukuda | Levné knihy | 39,-

15. Kořist 
Andrew Fukuda | Levné knihy | 39,-

16. Past
Andrew Fukuda | Levné knihy | 39,-

17. The Armagedon Rag
George R. R. Martin | Levné knihy |  99,-

18. Strážci paměti
M. J. Rose | Vánoce | 0,-

19. Dívka, která se třpytila 
Lauren Beukes | Vánoce | 0,-

20. The Glass Spare
Lauren DeStefano | OwlCrate | 1. 100,-

21.,22.,23. a 24. HP 1, 2, 3 a Fantastická zvířata
J. K. Rowling | Vánoce | 0,- 

Počet koupených knih = 13
Počet obdržených knih = 11
Celková útrata = 1. 514 (bez OwlCratu)

Pfúúúúú, to je ale knih. A co potom ty peníze!!!! 
Kolik knih jste dostali k Vánocům vy? Pamatujete si to ještě? :)

You May Also Like

10 komentářů

  1. Já jsem k vánocům dostala třetí ilustrovaný díl HP, Dávám ti své tělo a Girl Online jde svou cestou. Tyhle Vánoce byly na knížky trochu chudší jelikož jsem si pro sebe nic nekoupila, jelikož jsem musela v té době trochu šetřit. Ale už se těším jak tyhle Vánoce se rozšoupnu :D

    Jinak ze zmíněných knih jsem četla jen Hon a Kořist. Ke třetímu dílu jsem se zatím bohužel nedostala, ale samozřejmě to hodlám napravit, jelikož si chci sérii dokončit:)

    Mrs. Jungová

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné kousky! Ta Hra o trůny...:-) Já si minulý týden koupila první díl, jsem strašně zvědavá, jestli mě to bude bavit. :-D
    Já měla hrozně knižní Vánoce, dostala jsem knížky od přítele a jeho rodičů (už to byla hromada) a pak totální nálož od mamky, už si to nepamatuju přesně, ale bylo to přes 30 knih, ať žije rodina knihomolů...:-D Ale je fakt, že jsem z těch Vánočních knih už většinu přečetla a zbývají mi tady takové ty bichličky, kteér jsou nepraktické na cestování a nechávám je na volno. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu sérii miluju! Jak už knihy, tak seriál :) Wow, tak to byly opravdu štědré Vánoce :)

      Vymazat
  3. Joj no ja už som na Vianoce aj zabudla hh. Ale ty si dostala a kúpila veľa kraasnych kniziek!:) kiež by tak Vianoce mohli byť stále.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vánoce jsou hezké svátky, ale mám raději jaro a podzim :)

      Vymazat
  4. Krásné přírůstky :) Levné knihy jsou pro mě zhouba, teď tam hodně lovím nejrůznější anglické kousky :) A k Vánocům? No byla to hezká hromádka, hlavně Gemina mě moc potěšila :) Měj se krásně Kačí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Wuhůů, máš boží hrneček! A závidím Pottera! ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)