Weekly summary #41 & New in #24

by - neděle, května 27, 2018



Minulý týden jsem měla plný nějakých akcí. V úterý ráno jsem psala zkoušku z anglické morfologie, která se mi nejspíše nepovedla. Nemám z toho dobrý pocit a budu muset jít určitě na opravný test, uvidíme. Večer jsme slavily kamarádky narozeniny na střeše kolejí, kde byl nádherný výhled.
Ve středu jsem si nahradila hodinu badmintonu, která mi chyběla a dostala jsem zápočet. Z dostání zápočtu jsme museli mít 11 prezencí, což jsou super kredity zadarmo! Večer jsem jela opět na studentské koleje za mou kamarádkou. Společně jsme se navečeřely a učily se na test z počítačů, který jsme měly druhý den.
Začaly jsme se koukat na film Chceš mě, chci tě, ale kamarádka nás vytáhla do baru, ze kterého jsme se vrátily v 5 hodin ráno. Druhý den jsem měla hodinu od 9, takže jsem se vyspala necelé dvě hodiny. Naštěstí jsem měla jednu volnou hodinu, o které jsem se ještě chvíli prospala. Test z počítačů jsme snad obě zvládly, výsledky ale ještě nemáme. Dostala jsem další zápočet z pravopisného prosemináře. Noa a po škole jsme se s holkami vydaly do baru, kde měli akci dva koktejly za cenu jednoho. Byl to parádní večer plný smíchu. 
V pátek jsem se po dlouhé době sešla s mou sestřenkou, ale byla jsem za celý týden společensky vyčerpaná, takže toho ze mě moc nevypadlo. V sobotu dopoledne jsem s přítelem jela do Mladé Boleslavi, kde se konal hudební festival Krásná louka. Slyšeli jsme mladou zpěvačku Nelly, zpěváka Sebastiana, skupinu Perutě, No name, Olgu Lounovou, Daniela Jandu a celé to uzavřeli Mandrage. Byl to parádní den! 



Související obrázekFilm Chceš mě, chci tě jsme s kamarádkou sice nedokoukaly, ale já ho už viděla. Můžu vám říct, že je to jedna z nejlepších romantických komedií, jaké jsem dosud viděla. Jestli máte špatnou náladu a chcete se zasmát, je tohle film přesně pro tuto příležitost! Bonusem jsou rady ohledně mužů, které se hodí vždycky. Věřte mi, že tenhle film prostě musíte vidět. 

Plánovala jsem tento týden číst 4. díl HP, ale bohužel nebyl kvůli těm všem akcím a zkouškám čas. Možná za to může zkouškové období, ale nějak nemám na čtení náladu. Snad se to brzy změní. Nicméně jsem přečtla svůj historicky první komix! Už asi víte, že miluji filmy od Marvelu, a tak jsem chtěla nahlédnout do jejich komixové předlohy. Už je to delší doba, co jsem příteli koupila komix Captain America. Ještě ho nečetl, a tak jsem se do něj pustila já. Kniha obsahuje sešity č. 247 - 255. Neměla jsem všechny souvislosti z předchozích sešitů, ale i tak jsem si čtení užila. Po dočtení jsem se stal Cap mým oblíbeným Marvel hrdinou. Už jím byl předtím spolu s Thorem, ale teď jsem si ho oblíbila ještě více. Byl obyčejným slabým mladíkem, ale byl ochotný obětovat svůj vlastní život pro záchranu Ameriky, a to ho dělá největším hrdinou. 


Tento týden se mi tu nashromáždilo více nových knih. Z Humbooku mi přišla kniha 2. zahraniční autorky Tisíc kousků tebe. Ještě jsem ji nečetla, ale určitě se do ní brzy pustím. 
Doma na mě čekala výhra od Dragell.cz, na kterou jsem úplně zapomněla. Abych byla upřímná, vůbec si nevzpomínám, že bych o knihu soutěžila, ale to vůbec nevadí. Taková výhra udělá snad ještě větší radost. Ještě ke všemu je kniha Děti vánice od české autorky, kterým jsem začala fandit! K výhře jsem dostala ještě placku a záložku s logem Dragell a samolepku spící kočičky. 
Jelikož jsem propadla komixům, pořídila jsem si v Mladé Boleslavi v nové prodejně Luxor hned dva komixy! Jsou to první dva díly Deadpoola, kterého naprosto miluju. I když to není hrdina, je s ním vážně sranda! 

Články z tohoto týdne:

You May Also Like

4 komentářů

  1. Tak film jsem neviděla, každopádně když jde o komedii a hraje tam Katherine, tak to není vůbec špatné :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji ke všem zvládnutým zkouškám. Sleduji tvůj instagram, jak ti to tam všechno ubývá. :D :) ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)