Série Harry Potter v českém jazyce

by - sobota, srpna 18, 2018

Tímto článkem bych vám chtěla představit novou rubriku oblíbené série, kterou jsem se inspirovala  u Lucy. Ke čtení mě vedli rodiče už od malička. Když jsem ještě neuměla číst, četli mi oni. Ještě před nástupem do první třídy jsem si začala číst sama a nepustilo mě to do dnes. Začínala jsem knihami jako Honzíkova cesta, Děti z Bullerbynu a dalšími dětskými knížkami. Poté jsem přešla na dívčí romány a od roku 2007 (bylo mi 10 let) jsem začala číst žánr fantasy, který je mým oblíbeným dodnes. První díl Harryho Pottera byl mou první přečtenou knížkou tohoto žánru, ale nebyla to má první dočtená série. V této rubrice tedy uvidíte převážně fantasy série, které jsem četla a postupně se dopracuji k těm, které čtu teď. Vždy přidám obálku a nejdůležitější informace o knize. Tyto články budou spíše pro mě, ale vy si můžete zavzpomínat a třeba se se mnou v komentářích podělit o vaše vzpomínky a dojmy z dané série. Teď už jdeme na první z nich.


















Celkové hodnocení série:              5 hvězdiček

Kolikrát jste tuto sérii četli?
Jaký je váš nejoblíbenější díl? 
Kolik máte doma knih?
Do jaké koleje patříte?

You May Also Like

6 komentářů

  1. Jé, já si pamatuju, jak jsem tuhle sérii sbírala :) Na Harrym jsem vyrůstala a každý rok se neuvěřitelně těšila, až mi vydají další díl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To muselo být tak krásné čekání :) Já jsem celou sérii dostala jako dárek k Vánocům :)

      Vymazat
  2. Harryho jsem četla hned několikrát. Hlavně první díly, které jsem brala do ruky vždycky v době, než vyšel nový díl... Každopádně je to moje nej série, která mě přivedla ke čtení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je prostě srdeční záležitost a myslím, že přivedla ke čtení mnoho čtenářů :)

      Vymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)