Tesáky

by - středa, března 03, 2021

 

Autor: Sarah Andersen

Žánr: Literatura světová, komiksy, fantasy

Vydáno: 2021, CooBoo

Původní název: Fangs, 2020

Počet stran: 112

Vazba: měkká vazba

Hodnocení na Databázi knih: 82 %

Mé hodnocení: 3 hvězdičky


QOTD: Upír, nebo vlkodlak?

Za mě rozhodně upír. Miluju knihy s těmito nadpřirozenými bytostmi a četla jsem jich poměrně dost - Stmívání, Vampýrská akademie, Upíří deníky, Večeře s upírem. Takže je jasné, že jsem si Tesáky nemohla nechat ujít.

Na začátek musím říct, že mě dost zklamalo, když jsem knihu dostala. Čekala jsem, že bude v hardbacku, ale přišel mi sešit, ten nejlevnější možný formát. Vůbec se mi to nelíbí a 199 Kč, které za to chtějí, bych upřímně nedala.

Co se týče obsahu, ilustrace jsou hezké a skeče vtipné (většina). Na některých stranách nejde ani o příběh, ale je to jen jeden obrázek, který představuje život vlkodlaka a upírky.

Podle mě si stačí tento komiks přečíst někde na netu, nutně ho doma mít nepotřebujete.

Čekala jsem, že z něj budu více nadšená. Po přečtení se mi komiks opravdu líbil, ale teď už z něj tolik odvařená nejsem. Máte to taky někdy tak? 😕






You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)