About me

by - úterý, prosince 27, 2016





Zdravím vás na mém novém blogu.


Blogů už jsem měla spoustu, ale tady na blogspotu jsem poprvé, tak se mnou mějte trochu trpělivosti, prosím.

Jsem 19ti letá holka, která studuje pedagogiku na střední škole a jsem úplný ale opravdu úplný blázen do knih! Nedovedu si bez nich představit svou existenci. Mým nejoblíbenějším žánrem je fantasy a detektivky. Jednou za čas si chci od té vší krve odpočinout a sáhnu po nějaké knize z červené knihovny, ale to opravdu jen občas. Nejraději si knihy kupuji, ale to víte, studentka, kde bych na to brala? A tak – protože jsem členka Knižního klubu – si jednou za čas tu dražší knihu dopřeji. Jinak nakupuji v Levných knihách, a nebo chodím do místní malé ale moc hezké knihovny.

Tady na blogu bych chtěla psát nějaké ty knižní recenze a tak podobně. Ráda fotím, a tak se snad i kvůli lepšímu vzhledu přinutím něco vyfotit. Snad se vám tady bude líbit.

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)