Read in 2016

by - středa, prosince 28, 2016



Kolik knih jsem za rok 2016 přečetla? A které to byly?

To se hned dozvíte.

1.       Temné kouty – Gillian Flynn

2.       Neviditelné zlo – L. J. Smith

3.       O myších a lidech – John Steinbeck

4.       Zlodějka knih – Markus Zusak

5.       Phoenix – Eden Maguire

6.       Než jsem tě poznala – Jojo Moyes

7.       S láskou Rosie – Cecelia Ahern

8.       Boj o trůn – Amanda Hocking

9.       1984 – George Orwell

10.   Hypnotizér – Lars Kepler

11.   Forrest Gump – Winston Groom

12.   Stalker – Lars Kepler

13.   Zázračný úklid – Marie Kondo

14.   Stařec a moře – Ernest Hemingway

15.   Evžen Oněgin – A. S. Puškin

16.   Bylo nás pět – Karel Poláček

17.   Ostře sledované vlaky – Bohumil Hrabal

18.   Romance pro Křídlovku – František Hrubín

19.   Krysař – Viktor Dyk

20.   Zabiják – Émile Zola

21.   Rozmarné léto – Vladislav Vančura

22.   Váhání – Maggie Stiefvater

23.   Splynutí – Maggie Stiefvater

24.   Rytíř sedmi království – George R. R. Martin

25.   Robinson Crusoe – Daniel Defoe

26.   Oliver Twist – Charles Dickens

27.   Pygmalion – George Bernard Shaw

28.   R. U. R. – Karel Čapek

29.   Harry Potter a prokleté dítě – Joanne K. Rowling, John Tiffany, Jack Thorne

30.   Erebos – počítačová hra, která tě sleduje – Ursula Poznanski

31.   Osudové rozhodnutí – Lisa McMann

32.   Milý Johne – Nicholas Sparks

33.   Nepřítel v mé mysli – Jill Hathaway

34.   P. S. – Ana Geislerová

35.   Souboj – Nancy L. J. Holder a Debbie Vigué

36.   Padesát stínů Adama – Rosella Calabró

37.   Klapzubova jedenáctka – Eduard Bass

38.   Zásvětí – Alexandra Adornetto

39.   Padesát stínů Evy – Rosella Calabró

40.   Proměna a jiné povídky – Franz Kafka

41.   Romeo, Julie a tma – Jan Otčenášek

42.   Človíčková dobrodružství – Pavel Teisinger

43.   Spáčka a vřeteno – Neil Gaiman

44.   Zaslíbení – Alexandra Adornetto

45.   American Fairy Tales – Frank Lymen Baum

46.   Vybrané kapitoly z psychologie – PhDr. M. Vacínová, CSc. a doc. PhDr. M. Langová, CSc.

47.   Harry Potter and the Philosopher´s Stone – J. K. Rowling

48.   Malý princ a planeta Ohnivého ptáka – Guillaume Dorison

49.   Sedmilhářky – Liane Moriarty

50.   Horečka – Lauren DeStefano

51.   Manželovo tajemství – Liane Moriarty


Dohromady jsem přečetla 51 knih (č. 51 zrovna dočítám), čímž jsem splnila svůj cíl – 50 knih. Věděla jsem, že víc jich nepřečtu, i když bych moc chtěla. Dohromady je to 13 911 stran.

Skoro polovinu knih, které jsem letos přečetla, vlastním. Ale nějak se mi tu nepřečtené knihy kupí, takže ted moc do knihovny chodit nebudu. A také bych chtěla zkusit číst nějaké ty knížky v angličtině. Zatím jsem přečetla první díl Harryho Pottera a to mi přišlo docela jednoduché.

A kolik knih jste letos přečetli vy? Splnili jste svůj cíl? Četli jste nějakou knihu z výše zmíněných?



You May Also Like

2 komentářů

  1. Já si teda cíl raději nestanovuji, ale asi v prosinci udělám taky nějaké takové zhodnocení.
    Jo, četla jsem spoustu z těchto knih. Četla jsi i Ostré předměty od Flynnové? :)
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si vždycky stanovím celkový počet knih, které chci za rok přečíst :) Na Ostré předměty se chystám po právě čtené knize :)

      Vymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)