Recenze: Všechny jeho touhy

by - sobota, března 18, 2017

Originální název: Knight´s Mistress (2013) / Autor: C. C. Gibbs / Série: Všechno nebo nic (1.) / Žánr: Literatura světová, romány, pro ženy / Vydáno: 2013, Domino / Počet stran: 300 / Překlad: Hana Čapková / Vazba knihy: vázaná s přebalem

Padesát odstínů šedi v bledě modrém. Jenom poněkud lépe napsaných:-)
Katherina Hartová nemůže uvěřit svému štěstí: přijali ji do Knight Enterprises, jedné z nejslavnějších firem na světě! Po prvním setkání s Dominikem Knightem, ředitelem společnosti, kterého provází velmi skandální pověst, ale lehce znejistí – a vůbec to není kvůli práci.
Dominikovi je dvaatřicet let, vlastním úsilím se stal miliardářem, má nezkrotné ambice a stejně nezkrotnou povahu. Kromě toho je neskutečně přitažlivý, a když chce, umí být i neodolatelně šarmantní.
Kate ten muž připadá jako učiněný predátor. Ano, jiskří to mezi nimi přímo viditelně, ale ona bude opatrná. Vždycky ho přece může opustit, kdyby si začal klást nepřiměřené požadavky!
Kate ovšem neví, že rozhodovat o podobě jejich vztahu jí vůbec nepřísluší. Dominic Knight v ní totiž nalezl nový objekt svého zájmu – a je zvyklý pokaždé získat vše, čeho se mu zachce.
C. C. Gibbs je jen pseudonym. Autorka se ve skutečnosti jmenuje Susan Jonson. Vyrostla v severní Minnesotě a má finské předky. Původně umělecká kurátorka získala ze své knížky několik ocenění. Má doma knihovnu s více než 10 000 tituly.


Tuto knihu jsem dostala od maminky svého již bývalého přítele. Ano, válela se mi v knihovně pěkně dlouho. Konečně na ni přišla řada. Četla jsem pořád samé fantasy, a potřebovala jsem si od tohoto žánru odpočinout, a tak jsem sáhla pro románu pro ženy. Tento žánr moc nevyhledávám, ale jak jsem již psala, kniha mi byla darována.

Na zadní straně knihy bylo napsáno: „Padesát odstínů šedi v bledě modrém. Jenom poněkud lépe napsaných.“ Páni, tato spisovatelky si musí být sama sebou velice jistá, když tohle napíše. Trilogii padesáti odstínů jsem četla, a i když nepatří mezi mé oblíbené série, její čtení jsem si užila a několikrát se dokonce pěkně rozpálila (ehm). Byla jsem zvědavá a s chutí se dala do čtení.

Po několika stránkách jsem byla poněkud otrávená. Styl psaní se mi nezdál lepší, ale ten příběh? Vždyť to bylo úplně to samé. Autorka akorát vyměnila jména. V této knize byli hlavními postavami Dominik a Kate. Skoro v každém odstavci bylo opakováno Knight Enterprises, což mě celkem rozčilovalo.

Co bylo ještě horší, nemohla jsem se rozhodnout, která postava mi leze na nervy víc. Je to Dominik, ze kterého se po setkání s Kate stává podpantoflák, který pro ni udělá všechno, nebo Kate, které se mění nálada lusknutím prstu?
Dále mi vadilo, že kniha nebyla skoro žádný příběh. To byl samá sex, sex, sex, sex… Bylo ho tak moc, že jsem vůbec nechápala, jak by to normální člověk mohl zvládnout. Dominik musel mít své přirození z kamene, protože byl pořád a neustále připravený a množství spermatu mu také nikdy nechybělo. Kate měla jeden orgasmus za druhým. Udělala se během deseti vteřin a to jen při Dominikově hlasu.
Prostě mi nic z této knihy nepřišlo reálné. Těšila jsem se na nějaké vzrušující sexuální dobrodružství, jak to bylo u Padesáti odstínů, ale dočkala jsem se akorát velikého zklamání. Ke konci knihy jsem byla už tak otrávená, že jsem byla na všechny doma nevrlá a mamka mi řekla, ať už to nečtu, když mě to nebaví. Ale já jsem to prostě dočíst chtěla. Chtěla jsem vědět, jak to dopadne. Nebudu vám to ale prozrazovat, kdybyste si náhodou tuto knihu chtěli přečíst.
Sečteno a podtrženo: Padesát odstínů šedi lépe napsaných? To sotva!

Hodnocení: 2/5 (a to jsem ještě dost hodná)
Btw: Na databazeknih je to 73. nejhůře hodnocená kniha

Četl jste někdo tuto knihu?

Líbí se vám mé fotky?

Co vy a romány pro ženy?


You May Also Like

2 komentářů

  1. Jsme na tom stejně, tento žánr také moc nevyhledávám, ale někdy je potřeba si od fantasy příběhů také odpočinout a skočit na chvíli jinam :) .. Erotické romány mě zrovna moc nelákají, ale co je paradox, lákají mě právě Odstíny, na které všichni nadávají. Možná právě proto bych si je ráda přečetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odstíny mě bavily, ale tato kniha ne. Zkus si je přečíst a uvidíš :)

      Vymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)