To-read in April

by - neděle, dubna 02, 2017


Minulý měsíc se mi nepodařilo dodržet to, co jsem si určila, že přečtu. Bylo to tím, že jsem toho měla plno do školy (každý den píšeme tak tři písemky) a neměla jsem skoro vůbec žádný čas na čtení. Což mě, velkou knihomolku, dost štvalo.

Přichází měsíc duben a s ním už konečně jaro. Jenže také se blíží maturita. Bude toho opět hodně, takže nebudu mít tolik času na čtení, kolik bych chtěla. Proto jsem si na tento měsíc naplánovala přečíst jen tři knihy. A z toho jsem jednu už tento víkend přečetla. Uznejte, že bylo opravdu hezky a já při tak krásném počasí nemám na učení ani pomyšlení. Ale teď už k těm knihám.

1. Gillian Flynn - Ostré předměty. Psychotriller, který mám už přečtený a snad bude brzy recenze (ještě předtím ale musím napsat recenzi na Obraz Doriana Graye a Cantervillské strašidlo). 2. George R. R. Martin - Bouře mečů. Bohužel jsem tento velmi obsáhlý díl nestihla za březen přečíst. Jsem tak před půlkou, tak snad to za duben stihnu.
3. Henryk Sienkiewicz - Pouští a pralesem. Tuto knihu máme doma už hodně dlouho, ale já na ni narazila nedávnou, když jsem něco hledala. Řekla jsem si, že si ji přečtu, protože si matně vzpomínám na film, který jsem jako malá viděla a moc se mi líbil. Na knihu jsem celkem zvědavá.

Co se chystáte číst v dubnu vy?

You May Also Like

2 komentářů

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)