Read in March

by - čtvrtek, dubna 06, 2017

Za měsíc březen jsem přečetla 2 knihy a 670 stránek


V březnu jsem chtěla přečíst celkem čtyři knihy (článek zde), z toho se mi podařilo přečíst akorát jednu. Tento měsíc byl pro mě docela náročný ve škole. Jsem v maturitním ročníku a řeknu vám, že je to docela fuška. Každý den píšeme tři testy, abychom prokázali znalosti a mohli vůbec k té maturitě jít. No hrůza.
Nechci si tady stěžovat, jen jsem tím chtěla říct, že na čtení jsem neměla moc času.

První přečtenou knihou byla klasika od Oscara Wildea Obraz Doriana Graye. Tuhle krásku jsem si koupila v Levných knihách a když se podíváte na její obálku, nemůžete se mi divit. Ta kniha je tak fotogenická, uznejte sami! Příběh se četl skoro sám. Hltala jsem každé slovo. Není to nic oddechového, je třeba u toho docela přemýšlet. Hlavní hrdinové řeší otázky života a jejich názory jsou velice zajímavé. Opravdu jsem si čtení Doriana užívala. Asi třetinu knihy tvoří příběh Cantervillské strašidlo. Já jsem to viděla jako divadelní hru v divadle v Mladé Boleslavi a bylo příjemné si to přečíst. To je takové oddechové čtení. I když tedy musím přiznat, že žádná velká sláva jako Dorian.
Proto jsem knihu ohodnotila 4,5 hvězdičkami z 5. Brzy snad napíšu i recenzi.




Jak už jsem psala, měla jsem ve škole hodně učení, a tak jsem ani knížku s sebou nenosila. Jednoho dne ve škole jsem si uvědomila, že už mám opravdu velký absťák. A tak jsem se sebrala a šla do školní knihovny a tam jsem si půjčila Selekci od Kiery Cassové. Všude jsem na tuto sérii četla samou chválu, a tak jsem si řekla, že si ji také přečtu.
Ze začátku mi styl psaní přišel velice jednoduchý a cítila jsem, že už jsem na čtení této knihy poněkud stará. Vždyť hlavními postavami knihy byly princezny a z toho už jsem trochu vyrostla. A navíc, romantické knihy nevyhledávám. Ale nakonec jsem se do příběhu začetla a zjistila, že jsem přesně něco takového potřebovala. Něco oddechového. A ta romantika mi taky přestala vadit. Takže jsem si čtení užila a uvidím, jestli se k této sérii vrátím.
Hodnocení knihy: 4 hvězdičky z 5 a recenze snad také brzy bude.




Třetí díl série Píseň ledu a ohně s názvem Bouře mečů zůstala rozečtená. Objem této knihy mě celkem od čtení odrazoval. A navíc jsem po tom stresu potřebovala opravdu něco lehkého. Doufám, že ji v dubnu dočtu. Pracuji na tom :)


You May Also Like

4 komentářů

  1. Tak držím palce, ať to učení moc netrápí a ať je na čtení času o trochu více :)

    OdpovědětVymazat
  2. Selekce je vážně skvělá oddechovka :) Já si také říkala,že nějaké princezničky, to nebude nic pro mě, a nakonec se mi opravdu líbila :) A Bouře mečů je pořádně tlustá, taky mi zabralo skoro dva týdny, než jsem ji přelouskala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, nakonec se mi líbila. Dva týdny? Já už ji čtu přes měsíc :(

      Vymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)