Knižní výzva - 10 knih!

by - úterý, května 09, 2017

 

Knižní výzva pořádaná bloggerkou Ells
Tento článek inspirovaný bloggerkou Adou




Nedávno jsem zdolala svou první desítku. Je to celkem slabé, čtu pomalu, ale je to kvůli té maturitě. Už se tak těším, až to budu mít za sebou a budu číst jako o závod! :)


1. Nefilim | Asa Schwarz | 3 hvězdičky
2. Hra o trůny | Píseň ledu a ohně (1.) | George R. R. Martin | 5 hvězdiček | recenze
3. Dům v nebi | Amanda Lindhout | 4 hvězdičky | recenze
4. Střet králů | Píseň ledu a ohně (2.) | George R. R. Martin | 4 hvězdičky | recenze
5. Jáma & kyvadlo a jiné fantastické povídky | Edgar Allan Poe | 3 hvězdičky | recenze
6. Všechny jeho touhy | Všechno nebo nic (1.) | C. C. Gibbs | 2 hvězdičky | recenze
7. Obraz Doriana Graye, Cantervillské strašidlo | Oscar Wilde | 4 hvězdičky | recenze
8. Selekce | Selekce (1.) | Kiera Cass | 4 hvězdičky | recenze
9. Ostré předměty | Gillian Flynn | 2,5 hvězdičky | recenze
10. Bouře mečů | Píseň ledu a ohně (3.) | George R. R. Martin | 4 hvězdičky | recenze


Nejlepší kniha: Hra o trůny
Nejhorší kniha: Všechny jeho touhy

You May Also Like

6 komentářů

  1. to je jedno ze jen deset, nektere z nich jsou pekne bichle, takze to tak ani neber, nekteri ctou knizky o maximalni tloustce 200 stranek, tak bodejt by nemeli ty velky cisla :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, trochu jsi mě uklidnila :D Série Píseň ledu a ohně mi dává celkem zabrat, ale stojí to za to :)

      Vymazat
  2. Já jsem také teprve nedávno pokořila 10. Nevím, jak to ostatní knihomolové dělají, že čtou tak rychle. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky netuším. Dřív jsem zvládla 4 knížky měsíčně. Je to asi opravdu tou maturitou, a pak těmi bichlemi no :D

      Vymazat
  3. Držím palce, ať zvládneš maturitu:) a potom všechno o prázdninách určitě doženeš

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)