Weekly summary #9

by - pondělí, června 12, 2017


Zase jsem v neděli zapomněla napsat článek do týdenního shrnutí. Možná tyto články budu psát v pondělí.

Tento týden jsem nepřečetla žádnou knihu a žádnou si ani nekoupila. Stále čtu 5. díl ze série Píseň ledu a ohně Tanec s draky. Jsem zhruba asi v půlce, možná bych to tento týden mohla stihnout.

Ale teď zpátky k týdnu předešlému. Vezmu to tak nějak hopem, abych vás moc nenudila. V pondělí mi začala ranní směna v Coopu, kam chodím na brigádu. Musela jsem vstávat v 5:00 ráno a od 5:30 jsem už byla na place. Krájela a krájela jsem až do 14:00. Potom jsem přišla domů, a když bylo hezky, tak jsem si vzala plavky a šla se ven s knížkou opalovat.

V úterý jsem byla se spolužačkami v Kebabu. Dlouho jsme se neviděly a bylo to super povyražení.

V pátek jsem byla na rozlučce se svobodou. Můj přítel má bráchu a s jeho snoubenkou jsme tam byly. Byly jsme v Black Sheepu, kde jsme si daly večeři, víno a povídaly si. Kluci měli lepší program no (:D).

V sobotu ráno začínala skautská výprava pro rovery (15+). Po ubytování se v klubovně jsme šli do Babylonu na minigolf, kde jsme se docela dost nasmáli. Hrála jsem to poprvé a moc mi to nešlo. Míček mi pořád vyskakoval z dráhy (:D). Po golfu jsme se vydali na Ještědskou odyseu, což je hudební festival, kde se sci-fi mění v realitu. Více info zde. Netušila jsem, že mě taková akce bude bavit, ale nesmírně jsem si to tam užila a zapařila jako nikdy.

A v neděli jsme vstávali v půl 11 a šli se občerstvit na Harcovskou přehradu a pak jeli domů.





A jaký týden jste měli vy?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Pěkné fotky - a pěkně různorodý týden. :) Já během minulého týdne byla zase v Kauflandu, ale jela jsem i do Prahy za přítelem a měla tam pěkné setkání s přáteli. Pořád čtu Valhalu, jen rozhodně nejsem v půlce jako ty u Tance. Ještě mi bude trvat, než se k ní prokoušu. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)