To read in July

by - neděle, července 02, 2017





Šachovnice bohů (Věk X, #1)Nesmrtelná koruna (Věk X, #2)Famfrpál v průběhu věkůFantastická zvířata a kde je najítBajky barda BeedlehoWill Grayson, Will Grayson
zdroj obálek Goodreads.com

Jelikož je Richelle Mead má oblíbená spisovatelka, musím si prostě přečíst další sérii od ní a tou je Věk X. Opravdu se stydím, že se k ní dostávám teprve teď, když první díl vyšel roku 2014. Jak se říká - pozdě, ale přece. Knihu už mám rozečtenou a zatím se to začíná pomalu rozjíždět. Vidím tam nějaké drobné prvky jako ve Vampýrské akademii, tak snad si ji nebude sama sobě vykrádat.

S výběrem dalších knih mi pomohlo výročí, o kterém se píše snad všude. Harry Potter slaví 20 let od prvního vydání prvního dílu. Chci si udělat rereading, ale tentokrát v angličtině. První díl už mám přečtený, tak si ten druhý možná přečtu v srpnu. Na červenec jsem si naplánovala bradavické učebnice v novém obalu, ke kterým jsem se ještě nedostala. Bože můj, já jsem opravdu příšerná fanynka.

A jako poslední a snad oddechovou knihu, kterou potřebuji na prázdniny, jsem si zvolila Willa Graysona a Willa Graysona od Johna Greena. Četla jsem od něj snad všechny knihy (kromě Sněží, sněží) a většinou se mi líbily. Příliš mnoho Kateřin mě ale zklamalo, tak snad bude tato kniha lepší.

Snad se mi tento plán podaří splnit. První týden jsem na dovolené, druhý na táboře a po té jdu na brigádu do Škodovky do skladu. Doufám ale, že si čas na čtení udělám.


  • Richelle Mead | Věk X | Šachovnice Bohů | 542 str.
  • Richelle Mead | Věk X 2 | Nesmrtelná koruna | 452 str.
  • J. K. Rowling | Famfrpál v průběhu věků | 141 str.
  • J. K. Rowling | Fantastická zvířata a kde je najít | 134 str.
  • J. K. Rowling | Bajky Bardla Beedleho | 139 str.
  • John Green & David Levithan | Will Grayson, Will Grayson | 278 str.

Jaké jsou vaše čtecí plány na červenec? :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. Pěkné knížky! Mě se zatím podařilo odolat tomu novému vydání učebnic od Pottera - mám doma to staré a nějak to nepotřebuji dvakrát. :)
    Já svoje plány shrnula na instagramu (https://www.instagram.com/p/BWAqJGhg0aQ/?taken-by=marie.freibergova), ale je pravda, že jsem už přečetla Ódinovo dítě a začala první díl Pottera v němčině, což tam vůbec není. Stejně jako Sen noci svatojánské, co budu číst do společného čtení. Ale tak uvidím, jak se zadaří a kolik toho zvládnu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ještě učebnice neměla, proto jsem si je pořídila :) Občas se naše čtecí plány odeberou jinam, ale to vůbec nevadí :)

      Vymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)