Weekly summary #12

by - pondělí, července 03, 2017




Je pondělí a s ním přichází i další článek do rubriky týdenní shrnutí.

Minulý týden jsem si pořídila 3 knihy do mé sbírky od autorky Richelle Mead. Jsou to tři díly série Vampýrská akademie - první, třetí a čtvrtý. Zbývá mi sehnat ještě druhý a šestý.

Zveřejnila jsem druhý článek k rubrice maturita, který si můžete přečíst zde. Obsahuje dalších 5 děl, které jsem si k maturitě vybrala. Z toho je jedno, ze kterého jsem maturovala.

Dále jsem zveřejnila recenzi na knihu od Jaye Ashera - Proč? 13x proto, kterou si můžete přečíst tu.


Za minulý týden jsem stihla přečíst 2 knihy. Jednou z nich byla stejná kniha jako výše zmiňovaná, akorát jsem ji tentokrát četla v originále. Nevím čím to je, ale originál jsem hodnotila o jednu hvězdičku více než český překlad. Koupila jsem si výtisk na Starbooks.cz a na konci knihy byly rozhovory jak s herci, tak s režisérem a autorem Jayem Asherem. Už dlouho jsem u žádné knihy nebrečela.


Druhou přečtenou knihou byl 2. díl známé série Selekce - Elita. Potřebovala jsem něco oddechového, jednoduchého, něco, u čeho nebudu muset přemýšlet. Tato kniha byla tou správnou volbou. Dokázala jsem ji přečíst za jeden jediný den.


Na červenec jsem si naplánovala samé skvělé kousky, na které se můžete podívat tady. Mám rozečtený první díl ze série Věk X a zatím to vypadá celkem slibně.

Zítra odpoledne odjíždím na dovolenou do Maďarska! Přednastavila jsem nějaké články, abyste na můj blog nezapomněli. Možná bude instagram trochu prázdný, ale snad bude v hotelu wifi. Mějte se tu krásně! :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. Užij si dovolenou! :) Jinak pěkné knížky - Elitu jsem četla, sice mě příliš nezaujala (a po dalším dílu jsem už nesáhla), ale jako taková velmi jednoduchá jednohubka poslouží. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, dovolenou jsem si užila :) Ano, jsou to oddechové jednohubky :)

      Vymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)