Weekly summary #17

by - neděle, srpna 13, 2017




Minulý týden jsem měla noční směnu a povím vám, že to bylo něco. Vstávala jsem ve 2 hodiny odpoledne, naobědvala jsem se, něco málo přečetla a navečer si šla zase lehnout. Po té jsem vstala, navečeřela se a jela do práce. Noční na místě kde jsem byla já je prý za trest. Práce bylo hodně, skoro jsem se nezastavila. Okolo třetí hodiny ranní na mě šla únava a tělo mi těžklo. Celý víkend jsem nějaká rozlámaná a pořád bych jen spala. Jsem ráda, že na noční už nebudu muset. Tato směna není pro tělo přínosná, je to hnus, mělo by se to zrušit.


Moc jsem toho přečíst nestihla, bohužel. Z předešlého týdne jsem dočetla knížku Stačí jen chtít, která se mi moc líbila. Připomínala mi námětem Erebose, který se mi také moc líbil. Obě knihy mohu jen doporučit. Příběh plný napětí a nejistoty z toho, co se stane dál. Kdo ještě bude muset zemřít kvůli tomu, že si někdo přál nový počítač? Nejhorší na tom je, že tohle se opravdu děje. Slyšeli jste už o hře Modrá velryba? Jestli ne, můžete si přečíst článek tady. Je mi z toho do breku. Co je to za člověka, který vydírá děti k sebevraždě?

Momentálně mám rozečtenou další knížku na festival Humbook a tou je Zkouška - první díl série Univerzity výjimečných od Joelle Charbonneau, která také napsala Stačí jen chtít. Příběh je často přirovnáván ke známé sérii Hunger Games. Ze začátku mi to tak ani nepřišlo, ale teď se postavy dostaly do ohraničeného území, ze kterého musí najít cestu zpátky do města Tosu. Jsou sami a musí bojovat o přežití. Rozdílem je, že se nemusí vrátit jen jeden. Každý má na zpáteční cestu stejnou šanci. Záleží jen na něm, jestli půjde sám nebo si najde spojence. Jestli bude zabíjet konkurenci nebo ošetřovat ostatní. Jsem na straně 158 z 299 a začíná to být opravdu zajímavé.

Už máme klíče od našeho nového bytu v Liberci a pomalu se rozhlížíme po nábytku. Od mé babičky si můžeme vzít rozkládací sedačku a od přítelových rodičů dostaneme ledničku. Od mých rodičů dostaneme příbory, hrnce, rychlovarnou konvici a utěrky. Pro začátek nám to takhle bude stačit a postupně si budeme šetřit na nějaké lepší vybavení. Jsem strašně ráda, že nám takhle příbuzní pomáhají, je to od nich moc milé.

Ničí mě, že seriáOnce Upon a Time charactersl Game of Thrones právě vysílá svou poslední epizodu. Dle mého názoru je to jeden z nejlepších seriálů vůbec. Jsem rozhodnutá na něj koukat pořád dokola, protože je to moje srdcovka. Dále také dokoukávám 6. sérii Once Upon a Time, který se mi také moc líbí. Pohádky prostě miluji a v tomto seriálu jsou všechny pohádkové postavy. Mými oblíbenými je Snow, Red Riding Hood  a Evel Queen.




Co právě čtete vy?
Bydlí z vás někdo v Liberci?
Na jaké seriály koukáte?

You May Also Like

4 komentářů

  1. Kniha Stačí jen chtít se mi také líbila :) A docela ráda bych někdy vyzkoušela i Erebose :) Jinak letošní sezona Game of Thrones nějak rychle utekla :) I když já jsem pozadu, teprve u páté řady :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Erebos je vážně suprová kniha :) Právě, má totiž jen 7 dílů :( To rychle dohoníš :)

      Vymazat
  2. Počkat, počkat, jak poslední epizoda? Nemá být pátá ze sedmi? :D Mě spíš vyděsilo, že jsem na čtrnáct dní odjela, a rodiče mezitím viděli dvě série. To je trochu děsivé. :D
    V Liberci nebydlím, ale teď jsem kousek byla na soustředění, Jizerky jsou krásné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem na mysli sérii :D Rodiče na to koukají? To je super :)

      Vymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)