Weekly summary #18

by - úterý, srpna 22, 2017





Ach jo, vůbec nic nestíhám. Už je úterý večer a já teprve sepisují shrnutí minulého týdne. Nestihla jsem napsat žádnou recenzi a to se mi knihy hromadí. Ať žije prokrastinace!


Tak v rychlosti. Minulý týden jsem měla v práci odpolední, takže jsem z celého dne skoro nic neměla. Nicméně jsem stihla přečíst knihu Šepotání, kterou rozhodně doporučuji všem fanouškům fantasy. Autorčin nápad se mi velmi líbí a rozhodně by se mi příběh líbil na plátně. Je to tak správně zvrácené. Opravdu se mi to strašně líbí! Nemůžu se dočkat až se s autorkou setkám na Humbooku, na který už mám VIP lístek!
Teď momentálně mám rozečtený druhý díl, ale jsem teprve na začátku.
Knížka na fotce je focena v novém bytě, kde jsme byli celou neděli (poprvé) a stavěli nábytek. Stavěl vlastně přítel, já jsem drhla kuchyň a koupelnu, protože nájemníci před námi byli pěkní prasátka. Mně osobně se v bytě líbí, ale ještě si to tam chci trochu zútulnit, ale to časem. Samozřejmě k nutnému jako je rozkládací gauč, skříň, lednička, jsem nutně musela mít knihovničku. Je na můj vkus celkem veliká a já se těším, až ji zaplním knihami. Odvezu si z domova jen knihy od mých oblíbených autorů (J. K. Rowling, George R. R. Martin a Richelle Mead) a zbytek doplním knihami, které teprve přečtu. Na oslavu nastěhování jsem si mohla vybrat jednu knihu z knihkupectví Dobrovský, a já jsem sáhla po citátech mé oblíbené postavy z Game of Thrones. Hned jsem ji také v novém bytě musela přečíst a už jsem ji nechala tam spolu se Šeptáním.

Dále se mi sešlo více nových knih. Jednu jsem vyhrávala v soutěži na blogu Jessmí, který slavil narozeniny. Je to anglická knížka o 13 povídkách, například od Marissy Meyer. Dále jsem si musela hned po přečetní prvního dílu série Univerzity výjimečných objednat druhý díl a ten mi přišel. Už se těším, až se do něj v září pustím. A poslední knihou je předčasný dárek k mým narozeninám, které mám v září. Je to detektivka, ale bohužel 6. díl, takže si ty předešlé budu muset koupit.


Co nového jste ukořistili vy za poslední dobu?
S jakou knihou teď trávíte poslední dny prázdnin?

You May Also Like

4 komentářů

  1. ja uz se tesim na treti Univerzitu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já také, i když jsem ještě nečetla ani druhý díl :)

      Vymazat
  2. Pěkné knížky. :) Já si teď přivezla jednu německou z Berlína - i když netuším, kdy se k ní dostanu, když aktuálně průběžně louskám Pottera. :) Jinak se dnes vrhám na druhý díl Metra. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)