Knižní výzva splněna - 50 knih

by - pondělí, listopadu 20, 2017


Knižní výzva pořádaná bloggerkou Ells
Tento článek inspirovaný bloggerkou Adou

Mám takovou radost, že jsem už v říjnu stihla splnit svou roční čtenářskou výzvu - 50 knih. 


41. Sluha dvou pánů | Carlo Goldoni | 4 hvězdičky
42. Šest vran | Leigh Bardugo | 3 hvězdičky
43. Běsnění | A. G. Howard | 4 hvězdičky
44. Lovec králíků | Lars Kepler | 4 hvězdičky
45. Odveta | Joelle Charbonneau | 3 hvězdičky
46. My děti ze stanice ZOO | Christiane F. | 3 hvězdičky
47. Polibek čarodějky | Melissa de la Cruz | 3 hvězdičky
48. Frankenstein | Mary W. Shelley | 1 hvězdička
49. Továrna na sny | Aneta Badžgoňová | 5 hvězdiček
50. Kaziměsti | Martin Bečan | 4 hvězdičky

Nejlepší kniha:                  Továrna na sny

Největší překvapení:       Kaziměsti
Největší zklamání:           Odveta
Nejhorší kniha:                 Frankenstein
Nejdelší kniha:                  Lovec králíků

Už máte knižní výzvu také splněnou nebo ještě čtete? :)


You May Also Like

6 komentářů

  1. Gratuluji! Já snad do konce roku také tu 50 dám. Teď čtu 43.knihu. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju! Já mám zatím přečteno 35 a ráda bych se dostala někam mezi 40 a 50. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to se máš. Já to letos nezvládnu. Zvedla jsem si laťku až moc a taky jsem příliš lenošila :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je lepší kvůli motivaci si dávat větší a nesplnitelné cíle. Ale to nevadí, určitě jsi toho přečetla také dost :)

      Vymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)