To read in November

by - středa, listopadu 01, 2017




V říjnu mi začala škola a neuměla jsem si představit, jak vše bude probíhat. Je spousta nových věcí, které se musím naučit, ale to se dalo očekávat. Na jednu stranu mě baví objevovat a dozvídat se nové věci, na druhou stranu je toho celkem dost najednou. Na čtení mám čas už jen v MHD, kterým jedu do školy a ze školy 10 minut nebo večer před spaním, ale to většinou usínám vyčerpáním. Na listopad jsem si naplánovala přečíst 5 knih - uvidím, jestli je všechny stihnu přečíst. 

Život po toběJojo Moyes // Život po tobě - Už před nějakou dobou jsem si přečetla román od Jojo Moyes s názvem Než jsem tě poznala a po přečtení jsem se podívala na stejnojmenný film, ve kterém hraje Emilia Clarke (Daenerys z Game of Thrones). U knihy a i u filmu jsem plakala. Zakončení mě překvapilo. A tak jsem si řekla, že bych si konečně mohla přečíst pokračování, které snad nebude tak srdcervoucí. Už jsem v půlce, příběh je plný bolesti ze ztráty milované osoby a smutku. Nějak mě to ale nenadchlo, tak uvidím. 

Petr a LucieRomain Rolland // Petr a Lucie - Listopadová kniha ze společného čtení. Tuto knihu jsem už četla k maturitě, ale ráda si ji přečtu ještě jednou. A potom třeba ještě jednou. Knížka je útlá a příběh je velmi smutný. Ale vlastně jde jen o úhled pohledu. Už se těším, až si tuto novelu o lásce, přátelství a odporu k válce znovu přečtu. 

KrverůžA. G. Howard // Krverůž - Jelikož pro mě byla celá série Šepotání velikým překvapením a zalíbením, stala se její autorka - A. G. Howard - mou novou oblíbenkyní. Proto jsem si musela její novou knihu s názvem Krverůž pořídít při první příležitosti, což byla návštěva Humbooku. Nedokážu čekat déle, i když na tuto knihu čtu průměrná hodnocení. Strašně se na ni těším a doufám, že nebudu zklamaná. 

Z rodinné kroniky lady FuckinghamLady Fuckingham // Z rodinné kroniky lady Fuckingham - A abych stále nečetla jen knížky ze sérií, musím dát prostor i tzv. Stand-alone knihám. Pro tento měsíc jsem zvolila něco trochu ostřejšího - Z rodinné kroniky lady Fuckingkam. Lady Fuckingham od Oscara Wildea jsem četla před nějakou dobou a obě tyto knihy jsem si pořídila v Levných knihám. Mají všeříkající obálky a já jsem zvědavá, co najdu v kronice od této "lady".

Andělé a démoniDan Brown // Andělé a démoni - A poslední knihou je první díl známé série od Dana Browna - Andělé a démoni. Tuto knihu máme rozečtenou s přítelem už asi od Vánoc. Je opravdu náročné číst něco spolu. Jaká je nejlepší metoda? Když četl jeden, druhý usínal a z příběhu nic neměl. Proto jsme čtení stále odkládali a kniha leží v knihovničce rozečtená a láká nás svými rozevřenými deskami. Takže jsem se rozhodla, že ji dočtu sama a příběh příteli převyprávím nebo se podívám na film, na který se chci stejně po dočtení knihy podívat (pro srovnání, chápete). 

A to jsou mé čtecí plány na listopad. Jaké jsou vaše? 
Jestli jste četli nějakou výše zmiňovanou knihu, určitě mi napište do komentářů, jestli se vám líbila nebo ne. Cokoli :)

You May Also Like

10 komentářů

  1. Já si stanovila dvě knihy, protože i tak to bude zázrak, pokud to přečtu :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný čtecí plán :) Na Krverůž se také chystám a knihy od Dana Browna mám ráda :) Možná bych si měla některý díl znovu připomenout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Mně se určitě budou líbit více, až se do nich ponořím pořádně :)

      Vymazat
  3. Máš krásné plány a já moc držím palce, aby Ti vyšly a aby Ti škola dopřála trochu klidu! :)) Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám rozečteného pátého Pottera v němčině. :) Potom to vidím na Around the World in 80 Days, které jsem si nedávno sehnala za skvělou cenu v Neoluxuru. Pak uvidím. Mám ještě jednu knihu na koleji - Norský dandy, tak se možná k ní dostanu. Nebo k Zeměploše. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi rychlík :) Já jsem v angličtině skončila u 2. dílu, budu muset další dokoupit :) Vsázím na Zeměplochu :D

      Vymazat
  5. Krásné plány :) Já toho mám na seznamu hodně, ale většinou se nakonec rozhoduji podle nálady, tak tomu nechám volný průběh, ale Petra a Lucii bych si taky ráda znovu :)
    Jinak co se týče Andělů - kniha je moc dobrá, ale s Brownovkami pozor - ten autor se děsně opakuje :D ale ten film - to je jedna velká katastrofa, ani jsem ho nedokoukala :D
    Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se vždy snažím držet svého plánu, ale samozřejmě se někdy stane, že na určitou knihu v tu chvíli nemám náladu a sáhnu třeba po nějaké novince, která mě hodně zaujala :) Dám si na to pozor, zatím to bude má první kniha od Browna :) Opravdu? Plánuji se na film po dočtení podívat, tak jsem zvědavá :D

      Vymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)