Weekly summary #25

by - neděle, listopadu 05, 2017




Minulý týden byl sudý, což pro mě znamená více volného času. V neděli jsem byla na noční směně, v pondělí jsem se probudila docela brzy a strávila jsem odpoledne čtením. V úterý jsem poprvé zavítala do posilovny, kde jsem s kamarádkami strávila dvě hodiny. Je dobrý pocit, že děláte něco pro své tělo. Ale studentské vstupné za 96,- se mi zdá docela vysoké. 
Ve středu nám nastal nový měsíc - listopad. Tento měsíc mám ráda, protože je to ten pravý podzimní čas. Navíc mám svátek a můj přítel s bráchou mají narozeniny. Čtvrtkem končil můj studijní týden a já jsem opět jela navštívit svou kamarádku Míšu. Společně jsme se najedly toustů s úžasným dýňovým máslem, banány a skořicí. K tomu jsme si pustili druhý díl Alenky v Říši divů a strávily tak příjemný večer. 

V pátek jsem s rodiči jela do Prahy. Zašli jsme si do dražší restaurace a pořádně se nacpali. Rodiče jeli po obědě nakupovat a já jsem se vydala na Radši sraz n. 2. Váženým hostem byl nový český spisovatel Martin Bečan, který napsal Kaziměsty. Osvětlil nám své záměry ohledně díla a prozradil nám, že si své postavy tvořil ve hře The Sims 4. Po debatě následovala tombola knih. Přinesla jsem na sraz tři a odjela jsem s jednou, čemuž říkám úspěch. Bohužel jsem doma zjistila, že je to druhý díl, ale to vůbec nevadí, protože ta kniha je od Martina (:D). Jsem Míše (@radsi_knihu) nesmírně vděčná za to, že něco takového pořádá. Jsem nesmírně poctěna, že patřím do této komunity knihomolů a ráda poznávám nové a nové lidi. Už teď se těším na další sraz, který bude snad do Vánoc! :) 
@spisovatelmartinbecan // @radsi_knihu 

@elison_seen_and_books // já // @annainword //  @radsi_knihu // @nofreeusernames // @mar_marillee
já // @elison_seen_and_books // @prokrastinuji_ctenim
@klariny.knihy // já // @annainword // @prokrastinuji_ctenim
momentka

zdroj
A v poslední řadě bych Vás chtěla seznámit s vánočním projektem, na který jsem narazila včera. Jeho název je "Milý Knižíšku" a jak už nám napovídá, jedná se o Ježíška, který naděluje knihy. A co to vlastně je a jak to funguje? V jednoduchosti Vám to shrnu. Kdybyste chtěli pod stromečkem najít o jednu knihu více, můžete se do tohoto projektu zapojit. Stačí si jen napsat o 3-5 knih o hodnotě max. 350,- a počkat do začátku prosince, kdy v mailu najdete informace, komu budete dělat Knižíška Vy. Je to krásné vánoční gesto. Vy někoho obdarujete knihou a na oplátku také dostanete knihu, akorát že od jiného Knižíška. Nezní to kouzelně? Já jsem se bez váhání zapojila. Více si můžete přečíst v tomto článku a rovnou se i zapojit :)

You May Also Like

7 komentářů

  1. Zdá se, že máš za sebou parádní týden :) Tousty vypadají báječně, dobrý oběd není nikdy k zahození a Radši sraz musel být famózní :)
    Tak ať se podobně daří i nadále :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, týden byl vcelku super :) Já nejsem velký milovník jídla, ale tohle bylo opravdu moc dobré :) Radši srazy jsou strašně fajn :) Děkuji, Tobě také :)

      Vymazat
  2. koukam, ze na srazu byly same holky, tech kluku bogeru asi moc neni :-D a kniziska sleduji uz nejakou dobu, ale tak nejak se do zapojeni moc nemam :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl tam jen jeden kluk + Martin Bečan :) Já jsem na Knižíška narazila až teď a nadchlo mě to :)

      Vymazat
  3. Je úžasné se takhle scházet s ostatními blogery. Já jsem aktuálně z Ostravy a mám pocit, že kde nic tu nic a tak nějak nejsem moc organizační typ, abych to zkusila rozhýbat sama :D V Brně to bylo živější, bohužel již mimo můj dosah.
    Jinak Knižíška jsem se nikdy neúčastnila, máš s tím zkušenosti? Třeba bych konečně jednou dostala na Vánoce knihu, nikdo mi je raději nedává, aby se netrefil do něčeho, co už mám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také nejsem organizační typ, takže jsem ráda, že se toho Míša zhostila. Do Prahy to také nemám zrovna blízko, ale celý den tomu obětuji :)

      Vymazat
    2. Jinak s Knižíškem zkušenosti nemám, narazila jsem na něj teprve teď. Ale nadchlo mě to, a tak jsem se zapojila :)

      Vymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)