Weekly summary #34 & New in #19

by - pondělí, března 26, 2018



V sobotu se v Liberci konal 18. reprezentační ples TUL. Se třemi spolužačkami jsme se dohodly, že půjdeme. V 5 večer jsem jela za nimi na kolej, kde jsme si daly společně večeři a sklenku vína. Pak jsme se hezky učesaly, namalovaly, oblékly a vyrazily. Započaly jsme drinkem a nákupem lístků do tomboly. Bohužel jsem si ji šla vyzvednout pozdě a už tam nikdo nebyl. Tancovaly jsme na Marka Ztraceného a udělaly si fotky ve fotokoutku. Parádně jsme si to užily. Ve 2 hodiny jsme odjížděly zpátky na kolej. 

V neděli jsem vstávala v 9:45, protože jsem jela za kamarádkou. Probudila jsem se s velkým bolehlavem a ještě určitě se zbytky alkoholu jsem nasedla za volant. Já vím, je to hrůza, ale nemohla jsem to zrušit, slíbila jsem to. Moje kamarádka chtěla strašně na africké trhy v Praze. Vyzvedla jsem ji v Mladé Boleslavi a podotýkám, že ona byla ještě trochu opilá, protože byla v sobotu na party. Dojely jsme na Černý most a šly si dát oběd do naší oblíbené mexické kuchyně. A jak jsme tam tak seděly, bylo nám celkem mizerně, a tak jsme se shodly, že si dojdeme raději do kina. 

Zrovna toho na výběr moc neměly, tak jsme si vybraly pohádku. Byla jsem připravená na animák, který s Míšou milujeme, ale bylo to hrané. Nejde mi do hlavy, jak tam ty zvířata dodělali, ale v téhle době je možné vše. Nicméně pohádka se mi líbila. Místy to bylo i celkem poučné. Třeba když starý pán dostal mrtvici, tak to bylo kvůli 78 rokům špatné a nezdravé stravy. Zakomponované byly i písničky, což se mi moc líbí. Ani vtipné scénky nechyběly. A musím se přiznat, že jsem na konci uronila slzičku. Jestli máte nějakého mladšího příbuzného, nebo vy sami máte rádi pohádky, jděte se na ni podívat :)
Mé hodnocení: 8/10

Ve čtvrtek jsem o volné hodině dočetla Insomnii (velmi brzy čekejte recenzi). Nechci vám toho moc prozrazovat, ale byla to vážně pecka! Měla jsem chuť hned sáhnout po dalším dílu, ale bohužel ještě nevyšel u nás v ČR. Už teď ale věřím, že bude stejně dobrý jako ten první :) 
Jestli máte rádi sci-fi a chtěli byste vědět, jak lidi stíhají dělat tolik věcí, když vy nestíháte vůbec nic, určitě po této knize sáhněte. Protože můžou trpět insomnií stejně jako hlavní postava tohoto příběhu. 


Hned den na to jsem se pustila do knihy Na lovu. Už jsem o této knize pár recenzí přečetla a všechny jsou víceméně kladné. Píší, že je to takové převyprávění pohádky O Krásce a zvířeti a že je to oddychová četba. Proto jsem si začala dělat poznámky s rozdíly mezi originálním příběhem a tímto a pár jich mám a nejsou to žádné maličkosti. Knihu bych určitě nezařadila mezi pohádky jako to dělají ostatní. Příběh je temnější. Už mi nezbývá mnoho do konce, jsem zvědavá, jak to dopadne :)
V pátek jsem měla volné odpoledne a courala jsem se po centru. Koupila jsem si krásné nové šaty se vzorem růží. Poslední dobou jsem na kytky nějaká vysazená :) Zašla jsem se podívat i do Levných knih, protože jsem chtěla nějaké umělé kytky na fotky. Místo toho jsem si tam pořídila pouzdro na knihy s obrázky z Londýna a Paříže. Musela jsem nahlédnout i do sekce knih, ale jen do těch anglických. Když jsem tam objevila dva díly Labyrintu, a ještě k tomu poslední kusy, nemohla jsem je tam nechat. Bohužel jsem překročila svůj měsíční limit a docela se za to proklínala, ale co?! 
A v sobotu mi volal přítel, že je zrovna v Levných knihách a jestli nechci doplnit sbírku našich klasických knih od nakladatelství Fotruna Libri. Takže nám přibyly další čtyři krásky. Jedna z nich je ale od nakl. Český spisovatel, ale obálka je totožná s knihou od FL, což nechápu, ale nevadí. Mám ze všech radost :)



Jaký byl váš týden? Jakou knihu jste přečetli vy? :)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Pěkné shrnutí :) Je dobře, že jste si ples i výlet do Prahy užili :) Na Insomnnii a Na lovu se právě chystám :) Tak jsem zvědavá, jak mě knihy překvapí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Insomnie mě hodně láká a dnes jsem na ni koukala v obchodě. Ale nakonec jsem neměla odvahu... Na lovu bylo fajn čtení, ale pro mě to rozhodně nebyla žádná pecka... Labyrint jsem v LK viděla, ale jelikož to v originále nedám, tak jsem se tomu vyhýbala... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si Insomnii půjč v knihovně :) Na lovu bylo fajn, ale žádná pecka, jak říkáš :) Pro mě to bude výzva :D :)

      Vymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)