Weekly summary #44 & New in #25

by - pondělí, června 18, 2018


 

Minulý týden jsem absolvovala poslední zkoušky a teď už jen čekám na výsledky. Doufám, že jsem vše úspěšně zvládla a už se nebudu muset nic učit. Nutně potřebuji prázdniny a pauzu. Vzdělávám se ráda, ale ten stres okolo je ubíjející. Nicméně ve čtvrtek večer za mnou přijela mamka a udělaly jsme si dámskou jízdu. Zašly jsme si na večeři a pak do kina. V pátek ráno jsme se prošly na přehradu, daly si oběd v Palačinkárně a jely zase domů. Večer jsme totiž měli skautské posezení s rodiči a některé děti slibovaly (na vlče, skauta a skautku). Nejlepší část víkendu se konala v sobotu - ambasadorská merenda kvůli Humbooku. Ola nám řekla plno zajímavých informací, vymýšlely jsme program a dostaly tři tašky dárků. Na takové akci jsem byla poprvé a strašně mě to bavilo. Potkala jsem holky, které jsem znala jen z instagramu a to bylo také moc fajn. Pokecaly jsme si a zase se poznaly jinak :)


Jak už jsem psala, byla jsem s mamkou v kině. Byl to takový spontánní nápad. Přišly jsme do kina v půl osmé a měly na výběr jen dva filmy. Zvolily jsme Debbie a její parťačky a myslím, že jsme nemohly vybrat lépe. Krimi komedie, ve které hrají z větší části ženy jako například Sandra Bullock, Anne Hathaway, Helena Bonham Carter (Bellatrix) a Rihanna. Samé známé tváře. Příběh vypráví o  8 galantně oblečených ženách, které se chystají ukrást diamantový náhrdelník. Film je zábavný, ale nesmíte si z něj brát příklad, protože krádež je špatná! :D 

Ink: Tajemství kůžeV minulém týdnu jsem měla rozečtené dvě knihy. 4. díl Harryho Pottera v angličtině a Ink jako e-knihu, kterou jsem měla v telefonu. Přišla jsem na to, že e-knihy čtu rychleji a jednodušeji. Například když čekám na autobus, nechce se mi na tu chvilku vytahovat kniha z batohu, ale vzít mobil do ruky a přečíst pár stránek mi nevadí. To samé v autobuse nebo někde, kde vím, že mám jen pár minut. Navíc když mi displej svítí do očí, nechce se mi jít spát a e-knihu vydržím číst déle. Z toho tedy vyplývá, že jsem Ink (e-knihu) dnes dočetla, za to v Harry Potterovi jsem někde ve třetině. Možná to způsobilo i to, že mě příběh Ink bavil víc. Byl naprosto originální a pro mě nový, kdežto Harryho Pottera znám. 
Abych to nějak shrnula. Knihu INK si rozhodně přečtěte. V knihkupectví ji nepřehlédnete díky úžasné obálce. A troufám si říct, že příběh je ještě lepší. Snad nikdy jsem nečetla nic tak originálního a nemám nic, co bych knize vytkla. Kniha obsahuje mapu, což považuji za další plus. Autorčin styl psaní je svižný a čtivý. Všechny postavy si svým způsobem oblíbíte a po skončení prostě potřebujete další díl. Takže, tuhle knihu si prostě MUSÍTE přečíst!


Černookou od Anny Musilové jsem si objednala už v předprodeji a nemůžu se dočkat, až se do knihy pustím. Historii magie z HP jsem vyhrála na instagramu a reading copy Deset tisíc nebí nad tebou a Zrádné srdce jsem dostala na sobotní merendě! :)

Jaký týden jste měli vy? :)

You May Also Like

3 komentářů

  1. Tak gratuluji k posledním zkouškám, určitě vše dobře dopadlo :)Ta merenda musela být skvělá, a navíc krásné knižní dárečky :) Na Ink se určitě chystám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Humbook ti závidím. Já neplánuji jet, takže jsem se ani nesnažila být ambasador....

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám Cestu dějinami čar a kouzel teď rozečtenou v češtině a je to fakt úžo žůžo počtení a hlavně koukání a slintání. :D ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)