Weekly summary 45 New in 26

by - pondělí, června 25, 2018


Celý týden jsem měla noční směnu, se kterou se mi logicky přehodil denní režim. Takže i o víkendu jsem chodila spát okolo 3 hodiny ranní a vstávala před polednem. Ale za ty vydělané peníze to stojí. 
V sobotu jsem měla sraz se Sabčou (@knizni_pristaviste). Vyzvedla jsem ji v Bakově a jely jsme na oběd do Hradiště. Jelikož jsme se dlouho neviděly (naposledy asi v březnu), povídaly jsme si o všem možném. Skákaly jsme od jednoho tématu ke druhému, jelikož jsme si potřebovaly říct všechno. Ještě že jsme si daly obě salát, jinak by nám jídlo vystydlo. Po obědě jsme si daly čokoládovo-jogurtový dort a k tomu tradiční horkou čokoládu, která byla strašně sladká a nějak nám po ní nebylo dobře. Ale to nám nezkazilo radost ze setkání. Sabču jsem konečně donutila udělat si test na Pottermoru a vyšlo jí, že patří do Nebelvíru. Ze všeho nejvíce jsme probíraly Humbook a nemůžeme se ho dočkat! :)

Po delší době jsem si ukradla pár bráchových hodin a koukla s ním na film. Zvolili jsme animovaný rodinný film Příšerákovi. Já animáky naprosto miluju, ale tenhle byl dost průměrný. Občas tam zazněla nějaká písnička, ale žádná z nich se mi moc nelíbila. Příběh pojednával o rodině, ve které není nikdo šťastný, a proto je čarodějnice proměnila v "příšery", za které byly zrovna převlečené kvůli maškarnímu. Otec, který je většinu svého času v práci se stal Frankensteinovým monstrem, máma se promění v upírku, dcera v múmii a syn ve vlkodlaka (i když mi spíš připomínal psa). Záměrem celého filmu je ukázat, že i přes všechny chyby a nedostatky je rodina to nejdůležitější, co máme. 
Hodnocení na ČSFD: 47%
Minulý týden jsem dočetla 4. díl Harryho Pottera v angličtině. Už to začínají být docela bichle, tahle měla 616 stránek. Ale je to Harry Potter, takže mi to vůbec nevadí. I když nějaké námitky k tomu mám. Nevím jak vás ostatní, ale mně osobně přijde zbytečně zdlouhavé vyprávět o prázdninách u Dursleyových. Nebo třeba ten famfrpálový zápas. Chápu, že se na konci příběhu dozvídáme informace o událostech, které se odehrály právě tam, ale to by se podle mého názoru obešlo i bez toho zápasu. Nebo mohl být o něco kratší. Na druhou stranu mě strašně baví chvíle v Bradavicích. Všechny ty hodiny, kouzla a nesnáze. Bylo úžasné zase se vrátit do toho prostředí. A i když jsem věděla, jak všechno skončí, stejně jsem měla slzy v očích při posledním úkolu, kde zemřel Cedric (myslím si, že tohle není spoiler, každý to snad viděl nebo četl, ne?). Za nezáživný začátek jsem dala 4 hvězdičky. 

S @baru.reads jsem uzavřela dohodu - já si přečtu jejího oblíbeného Pána prstenů a ona si zase přečte mou milovanou Vampýrskou akademii. Obě čteme e-knihy a jsme na zhruba 10%, takže na začátku. Já si musím zvykat na dlouhé popisy a vyprávění, Bára si zase musí zvyknout na to, že všechno rychle odsýpá a nikde se zbytečně nezdržujeme. Já jsem zatím velmi spokojená a doufám, že bude i Bára :)

Dále čtu Tisíc kousků tebe, - knihu od autorky Claudie Gray, která bude letos na Humbooku. Kniha pojednává o cestování mezi alternativními dimenzemi, s čímž jsem se ještě nesetkala, ale líbí se mi to. V knize se nachází i romantická linka, což mi překvapivě vůbec nevadí. Jsem za půlkou a je to velký dobrý. Hodně dobrý!

Ani tento týden se to neobešel bez novinek. 

Knihu INK jsem nedávno přečetla jako e-knihu, ale jelikož byla sakra dobrá, musela jsem ji mít i v papírové podobě :)

Petra Stehlíková bude letos na HumbookFestu, a tak jsem si zažádala o její knihu na recenzi. Čtu na ni jen samou chválu, takže jsem hodně zvědavá :)

U Abysscandle jsem si objednala svíčku ke knize Probuzení Simona Spiera. Voní naprosto božsky! :)

Od Humbooku jsem jako všechny ostatní ambasadorky dostala tyto dvě krásné knihy od Leigh Bardugo, která je 3. zahraniční autorkou HumbookFestu. 

You May Also Like

5 komentářů

  1. To je na HP právě tak super - mě taky nikdy Famfrpál a ty pasáže s ním zrovna moc nebavily, ale třeba můj přítel je měl fakt rád. (I když pak začal Famfrpál samotný kritizovat. :D) Prostě, v těch knížkách je troška ode všeho, takže si tam každý něco najde a zamiluje. ♥ Já snad během dvou týdnů dočtu v angličtině pětku a popravdě - nikdy jsem si nevšimla, jak hloupě se občas všichni chovají. Ale tak to se stává, takový je život. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na Tisíc kousků tebe si taky chci najít čas. Ink: Tajemství kůže mě moc nezaujalo, ale zato jsem nadšená, že na HumbookFestu bude Leigh Bardugo! A překvapilo mě, že tam bude možnost vidět i Petru Stehlíkovou, to jsem vůbec netušila, díky za info :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to byl opět bohatý týden :) Na Humbook se letos taky těším :) Tisíc kousků tebe jsem četla a moc se mi líbilo to cestování dimenzemi a hlavně carské Rusko :) A jinak miluji Pána prstenů i VA :) Obě to jsou skvělé série :)

    OdpovědětVymazat
  4. novinky mas same krasne, to ti preji, jsou opravdu vyborne, teda az na Ink, ten jeste nemam... jinak ja mam prave vsechny ty popisy v HP rada, protoze to vykresluje tu atmosferu a hlavne rozdily v tom, kde Harry zrovna zil, jak na jednom miste byl nestatstny a na druhem umiral blahem, jak odtamtud nechtel nikdy odejit...

    OdpovědětVymazat
  5. Musíme se vidět častěji! To jedno odpoledne za několik týdnů je moc málo :-( Jinak pěkné novinky :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)