Série Letopisy Narnie

by - sobota, září 08, 2018



Tuto sérii jsem dostala v boxu. Všechny knihy dohromady tvoří lva Aslana, který byl mou oblíbenou postavou spolu s Luckou. V době, kdy jsem box obdržela, byl již na světě film Lev, čarodějnice a skříň a Princ Kaspian. Proto jsem tyto dvě knihy četla jako první. Po té jsem si knihy četla v pořadí dle libosti. Vůbec mě nenapadlo, že jsou poskládané díl za dílem. Teď mi však přijde divné, že na internetu je pořadí také jiné. Já mám v boxu za první díl označenou knihu Čarodějův učeň, která je podle databázeknih až díl 6. Ale je asi vcelku jedno, v jakém pořadí se knihy čtou. Pro mě to byla má oblíbená série, která mi navždy zůstane v srdci. 







Všem dílům jsem dala 5 hvězdičkové ohodnocení, takže je to 5 hvězdičková série. 

Četli jste Letopisy Narnie? 
Viděli jste filmy?
Kterému zpracování dáváte přednost? 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Četla jsem několikrát Čarodějova synovce a Lva, čarodějnici a skříň, ale u Koně a jeho chlapce jsem se vždycky zasekla a nikdy jsem nepokračovala. :) Nicméně filmy jsem viděla všechny, co jsou - a líbí se mi. A viděla jsem i takový starší seriál, je dost nízkorozpočtový, ale zato líp vystihuje knižní předlohu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si hodně Koně a jeho chlapce oblíbila. Ale líbila se mi celá série i všechny filmy :)

      Vymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)