Setkání se zahraničními autory

by - pondělí, října 08, 2018




V pátek před Humbookem jsme měly my ambasadorky možnost sejít se se zahraničními autory. Setkání se konalo od 16h ve VinCaffé. Na místo jsme přišly trochu dříve, usadily se a objednaly si. Zabředly jsme do hovoru a nedočkavě vyhlížely autory. 

Přišli všichni a usadili se naproti nám. Mohli jsme jim pokládat otázky a všichni nám ochotně odpovídali. Přítomen byl překladatel, který nám překládal odpovědi autorů a jim naopak naše otázky. Sebastien házel místo karet jeden vtip za druhým, Estelle byla roztomilá  a Claudia se Sarou byly prostě boží! 

Po této debatě jsme si připravily kupy knih a nastala taková malá autogramiáda. Mohly jsme s autory prohodit pár slov a udělat fotku. Ani společná fotka nás všech nesměla chybět. 

Neumím ani slovy vyjádřit, kolik to pro mě znamenalo. Vím, že jsou to lidé stejně jako my, ale pro mě jsou spisovatelé něco jako nad-lidi. Jsem ráda, že jsem je mohla poznat z jiného pohledu a prohodit s nimi pár slov. 








You May Also Like

2 komentářů

  1. Jsem ráda, že jste si to užili. :)

    Já vím, že je to ode mě trochu hrozné, ale jsem ráda, že teď už zase o Humbooku neuslyším na nějakou dobu na každém kroku po internetu. :D Stejně jako o volbách a já nevím, čem ještě. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto to chápu. Muselo být dosti otravné slyšet o tom úplně všude, ale o tom nám vlastně šlo. Aby se o této akci dozvědělo co nejvíce lidí, které to zajímá. A jestli tebe ne, tak to nevadí a doufám, že jsem tě kvůli tomu neztratila :)

      Vymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)