After all this time? Always

by - pondělí, srpna 12, 2019


Pamatujete si moment, kdy jste poprvé četli nebo viděli Harryho Pottera?

Mně bylo 14 let, když jsem pod stromečkem u babičky našla fialový box, ve kterém bylo 7 dílů Harryho Pottera v paperbacku. Bohužel si už nevzpomínám, co jsem si při čtení myslela nebo jak jsem reagovala. Vím však jedno, do této série jsem se zamilovala a bude v mém srdci už navždy. Proto je mým nejoblíbenějším citátem After all this time? Always.
Jaký je váš oblíbený citát? A co pro vás znamená Harry Potter, Bradavice a celý čarodějnický svět? Považujete se za Potterheada? A kolikrát jste knihy četli? Kolikrát jste viděli filmy? Znáte některé hlášky nazpaměť? Jaký je váš oblíbený díl? A jaký je váš nejméně oblíbený? Chtěli byste studovat v Bradavicích? Jaký předmět by byl váš oblíbený? Do jaké koleje patříte? S kým byste kamarádili? Co byste…

Co to?





Právě mi na okno zaťukala sova a přinesla mi dopis. Co v něm asi je? Že by mě konečně vzali do Bradavic? Sice mají 10 let zpoždění, ale kdo by se zlobil? Jsou to přeci Bradavice. Páni, já už se tak… aha. To není dopis o přijetí. Vypadá to jako nějaký nábor. Posuďte sami:



Je ti minimálně 16 let?

Máš rád hádanky?

Miluješ knihy nebo sladké?

Nemáš peníze?

Nechceš chodit na brigádu nebo do práce?

Nutně potřebuješ nové knihy?

Dal/a by sis něco dobrého?

Máš rád/a Harryho Pottera?

Odpověděl/a jsi na všechny otázky „ano“?



TAK HLEDÁME PRÁVĚ TEBE!!



Čti pozorně:
Od pondělí 05. 08. se spustil projekt Pročti se létem. Po dobu čtyř týdnů se na internetové stránce www.proctiseletem.cz každé pondělí objeví soutěžní otázka. Když na ni odpovíte správně a budete vylosováni, můžete vyhrát: poukázku do Knihy Dobrovský v hodnotě 500 Kč nebo výrobky od Milka, Oreo, Brumík a Halls ve stejné hodnotě. Zároven se vaše účast počítá i do hlavní výhry a platí to, že čím více zodpovíte otázek, tím větší máte možnost výhry. A co že je ta hlavní výhra?
Zájezd do ateliérů Harryho Pottera v Londýně pro celou rodinu/partu! No není to úžasná příležitost? Nemusíte dělat nic jiného, než odpovědět správně na otázky a pak jen čekat. Krátit si čas můžete čtením nebo sledováním kouzelnického světa.
Jestli jsem vás dostatečně nenalákala, podívejte se na fotky níže. Tohle všechno můžete vyhrát. A pak budete stejně spokojení knihomolové, jako jsem já! 



Už soutěžíte?
Na světě jsou už dvě otázky - dvě šance na výhru! :)

You May Also Like

3 komentářů

  1. Tak o to jsem nevěděla, to je skvělá soutěž :) Příval nových knih se vždycky hodí, mlsky k tomu taky a Harry Potter, to je srdcovka :) Jendou chci HP studia určitě vidět :)

    OdpovědětVymazat
  2. Soutěžím, ale asi nemám takově štěstí, bohužel :/
    Marky (Books are my life...)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)