Marvel: Absolutně všechno, co potřebujete vědět

by - středa, října 02, 2019


Marvel Univers mám opravdu ráda, takže bylo jasné, že si knihu, kde je absolutně všechno, co potřebuji vědět, musím přečíst. Bohužel mi nedošlo, že se bude jednat o informace z komiksů a ne z filmů. Sice se považuji za fanouška Marvelu, ale komiks jsem nečetla, což je ostuda, přiznávám. Tudíž pro mě byla většina postav neznámých a informace o nich mi nic moc neřekly. Samozřejmě se v knize objevili i mí oblíbenci - Capitain America, Thor nebo třeba Black Widow.


Před tvůrci této knihy smekám klobouk, jelikož je nadupaná velkým množstvím informací ze světa Marvelu. Muselo to být strašné práce dát to vše dohromady. Jsou zde postavy, které jsou ještě navíc rozděleny na hrdiny a padouchy. Dále různé bitvy a místa, která nejsou fanouškům cizí. Týmy skládající se z mnoha postav a mnohem víc.



Grafická stránka knihy je propracovaná a udělaná tak, aby se na dvoustránku vešlo co nejvíce informací a ilustrací.

Sečteno a podtrženo, tuto knihu doporučuji všem fanouškům Marvel Univers, kteří se chtějí dozvědět víc.

Za knihu děkuji Albatrosmedia a Míše. Zakoupit ji můžete TADY


Informace o knize
Žánr:                               Komiksy, Encyklopedie
Vydáno:                          2019, CPress
Počet stran:                     240
Čteno:                             24. září 2019
Hodnocení:                     3 hvězdičky


Co vy a Marvel? Čtete komiksy? Sledujete filmy? Váš oblíbený superhrdina? 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Já mám ráda X-meny a Spidermana, Avengers mi nikdy nepřirostli k srdci. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem na ni koukala a ještě na jednu. Ale upřímně jde spíš o grafiku než informace. A trošku dražší investice. Bych potřebovala více textu...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)