Dovolená v jižních Čechách vol. 2

by - úterý, listopadu 12, 2019

Den 3. - promoce v Liberci
S rodinou přítele jsme se jeli podívat na jeho promoci a pak si společně skočili na oběd. Po obědě jsme se vrátili do Prahy, kde jsme si vyzvedli auto a hurá zpátky do jižních Čech.

Den 4. - zámek Hluboká a České Budějovice
Zámek Hluboká jsem už jednou navštívila, ale chtěla jsem ho vidět znovu. Považuji ho za jeden z nejhezších zámků České republiky. Bohužel nemám pořádnou fotku zepředu, jelikož bylo všude plno turistů. Po obhlídce a procházce jsme se šli najíst do jedné malé restaurace pod zámkem a pak se přesunuli do Českých Budějovic. Náměstí je velké a krásné. Navštívili jsme antikvariát a kavárnu.
zámek Hluboká

České Budějovice
Den 5. - Česká Krumlov
Český Krumlov je nádherné město, ale jelikož patří do EU, je v něm hodně turistů. Hodně Korejců, kterým se musíte vyhýbat, jelikož jim nechcete vlézt do záběru a také se chcete někam dostat. Jenže jim neuniknete, jsou úplně všude! Návštěva Krumlova nás psychicky vyčerpala a kvůli návalu turistů jsme si ho tolik neužili. Ale alespoň jsme si pochutnali na výborných dortech a domácí limonádě.

výhled z věže

hrad a zámek a věž

hrad a zámek s věží

Egon café - doporučuju!
Den 6. - Jindřichův Hradec, zámek Červená Lhota a chrám sv. Barbory
A byl čas vyrazit domů. Na poslední den jsme si toho naplánovali spoustu. Nejdříve procházku po Jindřichově Hradci, kde nás šokovalo, jak málo je tam lidí a to byla sobota. Po obědě jsme se vydali na zámek Červená Lhota, kde se v tu chvíli konala svatba. Chvíli jsme pobyli, udělali pár fotek, dali si černou zmrzlinu s příchutí sušenky a jeli domů. Po cestě jsme však ještě udělali odbočku do Kutné Hory, kde jsme obdivovali chrám sv. Barbory. Poslední návštěva kavárny a hurá domů.

ulička v Jindřichově Hradci

náměstí v Jindřichově Hradci

chrám sv. Barbory

A to je všechno. Jižní Čechy jsou krásné a určitě se tam někdy vrátím.

Kde jste byli na dovolené vy? :)