Sukuba 1: Trápení

by - pátek, ledna 29, 2021

Autor: Richelle Mead

Žánr: Romány, Fantasy

Vydáno: 2011, Domino

Původní název: Succubus Blues, 2007

Počet stran: 312

Vazba: měkká

Hodnocení na Databázi knih: 82 %

Mé hodnocení: 5 hvězdiček

Štítky: sukuby, andělé, démoni, erotika, knihkupectví





Nemohla jsem si vybrat lepší první přečtenou knihu letošního roku. Byl jím 1. díl série Sukuba od mé oblíbené autorky Richelle Mead v rámci #ctemerichellemead. V následujících měsících budu číst další díly - každý měsíc jeden - a už se nemůžu dočkat.

Dávala jsem si re-reading po zhruba 8 letech, takže jsem si většinu věcí nepamatovala. Ale bavilo mě to stejně jako napoprvé. Richellein styl psaní mi prostě sedne. Je jednoduchý a čtivý. Nechodí zbytečně okolo horké kaše, nepoužívá sáhodlouhé popisy, jde rovnou k věci. Její postavy jsou vtipné a zajímavé. 

Líbilo se mi, že autorka použila “náš” svět, do kterého zakomponovala nadpřirozené bytosti: sukubu, vampýry, démony, skřety a anděly. Seznámila nás s jejich schopnostmi a s jejich životem mezi lidmi. Dále se mi líbila romantická a místy i lehce erotická linka, která se proplétala s vyšetřováním vraždy a přepadeními nadpřirozených bytostí. Ocenila jsem, že jsme se dozvěděli Georgiinu minulost a způsob, jakým se stala sukubou. V příběhu hraje velkou roli knihkupectví, ve kterém Georgina pracuje a spisovatel Seth s jeho knihami. 

Pokud jste nedali šanci Vampýrské akademii, protože prostě nemusíte upíry/vampýry nebo si myslíte, že už nespadáte do cílové kategorie, dejte šanci této sérii. Aspoň si přečtěte první díl a pak uvidíte, jestli má cenu pokračovat. Za mě rozhodně ano!

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)