Blood & Honey

by - pondělí, dubna 05, 2021

 


Autor: Shelby Mahurin

Žánr: Literatura světová, YA, Fantasy

Vydáno: 2020, HarperTeen

Počet stran: 532

Vazba: měkká

Hodnocení na Goodreads: 3.65/5

Mé hodnocení: 4 hvězdičky




2. díl Holubice a hada jsem si koupila v originále krátce po jeho vydání. Byla jsem nadšená, když mi přišel, ale pořád jsem ho odkládala. Bála jsem se, že nebude tak dobrý jako 1. díl.

Začátek byl celkem utahaný a musela jsem tahat z paměti, kdo je tohle a kdo támhleto. Začínala jsem si myslet, že se jedná o další vycpávkový díl, jak je tomu u 2. dílů zvykem. Ale pak přišla 2. část knihy a já se uklidnila. 

Už v 1. díle v knize dominanoval vztah mezi Lou a Reidem nad samotným příběhem. Tady tomu nebylo jinak. Jejich vztah se vyvíjel a proměňoval, jelikož i oni sami se změnili. Poznávali jeden druhého, poznávali sami sebe. Přišly první hádky a neshody. Více prostoru dostaly i další postavy - Coco, Ansel a Beau, u kterých jsme také mohli zaznamenat vývoj. Tohle je podle mě to, na čem autorka pracuje nejvíce - na charakteristikách postav a jejich proměně a vývoji. 

Příběh se točí okolo zničení Morgany, což je Louiina matka. Uznávám, že by se kniha dala osekat o nějakých 100-200 stran, jelikož je tu pár hluchých a nezáživných míst, zejména v 1. části. Ale jak už jsem psala výše, v 2. části se to rozjelo a bylo to super. 

Chápu, že se tato kniha spoustě čtenářům nelíbila. Potřebují více akce a složitější zápletky. Já přesně to v knihách potřebuji také. Ale v tomto případě mi nevadilo, že té akce nebylo tolik, jelikož se autorka více zabývá postavami. Možná jsem zaujatá, jelikož je tahle série moje srdcovka, ale co. Já si čtení užila a zklamaná rozhodně nejsem. Jsem zvědavá, co přinese třetí díl s názvem Gods & Monsters. 


You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)