Weekly summary #31 & New in #16

by - pondělí, března 05, 2018


Minulý týden se nesl v duchu přátelství a samozřejmě školy. Ve středu jsem byla s kamarádkou na kafi a po dlouhé době jsme si pořádně popovídaly. Ve čtvrtek jsme šly s holkama ze školy na jídlo a také na nějaké to pití. Bylo super si po delší době zase sednout a jen tak nezávazně kecat. 

V pátek jsme si s přítelem dali dárky, protože jsme měli v sobotu 2 leté výročí. Dostala jsem nádherné dárky, které vám hned ukáži. A jelikož jsme měli to výročí, vydali jsme se na prodloužený víkend do Českého Krumlova. V pátek po příjezdu jsme byli na večerní procházce a večeři. V sobotu jsme po snídani vyrazili do města a navštívili co nejvíce památek a na penzion přišli až večer. Byl to vyčerpávající den, který ale stál za to. Už brzy vám ukáži nějaké fotky. V neděli jsme se ráno sbalili a popojeli na zámek Hluboká, který se mi moc líbil. 

A teď už k těm novinkám. 

Tohle všechno jsem od přítele dostala. Když mi jako poslední dárek podal knihu Svět ledu a ohně, rozplakala jsem se. On prostě ví, čím mi udělá radost! 
Zimohrad 
Čapek je můj oblíbený český autor a tuto knihu jsem ještě nečetla.
Do naší FL sbírky :)
Ty karikatury jsou opravdu dobré :D
A teď něco z Krumlova a z Hluboké
dřevěný podtácek a záložky

Jinak jsem včera konečně dočetla Babičku, která se mi přes všechny negativní vzpomínky ze základní školy opravdu líbila. Nejvíce mě zasáhl příběh Viktorky, na který mám zítra prezentaci. Dále na mě z knihy vyzařovala Barunky láska k babičce. 

A dnes jsem rozečetla knihu Na větrné hůrce, kterou čteme v klubu #myčteme.

Co čtete vy? :)

You May Also Like

8 komentářů

  1. Ježiš, to je od přítele tak sladké. Ke Krumlovu mám zvláštní vztah, taky se tam s přítelem každoročně vracíme :)
    Do Babičky bych se někdy ráda pustila znovu, na střední jsem ji zkoušela třikrát a až napotřetí dočetla a hrozně se mi to nakonec líbilo, tak bych ji ráda "pokořila" ještě jednou a porovnala názor s mým minulým já :D
    No a do Větrné hůrky se snad pustím někdy koncem měsíce, teď mám bohužel moc jiných čtecích povinností, ale těším se :)
    Měj se krásně, Kačí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to miláček! :) Také jsem se s Babičkou poprala a nakonec se mi docela líbila :) Jsem zvědavá, jak se ti Hůrka bude líbit :)

      Vymazat
  2. S přítelem si také dáváme knihy. :-)
    A jinak já momentálně čtu Dvůr mlhy a hněvu. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Výlet do Krumlova musel být úžasný :) Je tam krásně a bylo to pěkné překvapení k výročí :) A ten Svět ledu a ohně je úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  4. paradni sbirka k Pisni ledu a ohne :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)