Weekly summary #46 & New in #27

by - pondělí, srpna 06, 2018





Polovina prázdnin je za námi, strašně to letí. Dlouho jsem se neozvala, za to se omlouvám, ale bylo toho nějak moc a kvůli tomu počasí nemám na nic náladu. 
První dva týdny v červenci jsem byla na skautském táboře jako vedoucí. Letos jsem jeli na vodu Berounku a měli tábor na téma "Cesta kolem světa". Nebylo to tak stresující jako normální tábory a docela jsem si i odpočinula. Další týden jsem začala chodit do práce na odpolední směnu. Zrovna tuhle směnu nemám ráda, protože mi přijde, že z celého dne nic nemám. A ještě k tomu ty příšerná tepla. Další týden ranní a pak noční. Tento týden mám opět odpolední a třeba dneska jsem byla na předčase (protože byl před směnou :D). Přijde mi, že teď, o prázdninách, mám ještě méně času než přes školní rok. Ale aspoň budu mít peníze :D

Na nějaké filmy jsem sice koukala, ale už si je nepamatuji, takže nemohly být tak dobré :D Vzpomínám si na film Život je život, který ale rozhodně nestojí za zhlédnutí. Je to český film s výborným obsazením, ale to je asi tak vše, co můžu vyzdvihnout. Obsahuje sice vtipné scénky a hlášky, ale celkový děj je už ohraný. Snažili se do filmu zasadit nějaké americké scény, což mi přišlo trapné. Samozřejmě si na film můžete udělat svůj názor, ale já bych na něj podruhé nekoukla. 

Někdo má čtecí krize, já mám momentálně krizi seriálovou. Mám spousty nedokoukaných seriálů, ale když už si nějaký pustím, přistihnu se, že nedávám pozor. Nebaví mě to. A to jsem dříve bývala seriálový maniak. Možná to bude tím, že všechny mé oblíbené seriály zrušily, nebo čekám na další sérii, nebo už to prostě není to, co to bývalo. Například The 100 jsem naprosto milovala, ale už asi od 4. řady mě to nebaví. To samé platí pro seriál Arrow (6. série) nebo třeba Teen Wolf (6. série). Naštěstí je tu Můj přítel Monk, který mě neskutečně baví. 


V poslední době jsem se snažila hodně číst, i když se mi kvůli již mnohokrát zmiňovanému počasí do ničeho nechtělo. Přečetla jsem například první dva díly série Ohnivák (autorka Claudia Gray bude letos na Humbooku!), kterou vám doporučuji všema deseti. Je to oddechové čtení na léto obsahující jak akci, tak romantiku a cestování. Dále vám rozhodně doporučuji českou fantasy Naslouchač (autorka Petra Stehlíková bude letos na Humbooku!). Knihu jsem dočetla v sobotu večer a už teď můžu říct, že se kniha zařadí mezi ty nej letošního roku. 
Momentálně čtu druhý díl, Faju a líbí se mi to stejně jako předešlý díl. V elektronické podobně čtu 3. díl Pána prstenů - Návrat krále. Tuto knihu čtu akorát v práci o pauze, nebo když se něco rozbije a tak (:D).



Protože jsem si sérii Ohnivák zamilovala a nemůžu čekat na překlad 3. dílu, objednala jsem si ho na BookDepository a přečtu si ho co nejdříve! 
A Million Worlds with You (Firebird, #3)

Jak jste si užili červenec? :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. tak to jsi dlouho vydrzela, me The100 bavilo jen v prvni rade... najit nejaky serial, co by me bavil az do konce, se stava opravdu zridka...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)