Yoli piknik 2019

by - čtvrtek, června 27, 2019

Foto by Dorotanoon


Letos jsem se konečně mohla účastnit již známého Yoli pikniku! Každý rok mi do toho něco vlezlo, takže jsem byla opravdu ráda, že jsem letos mohla. Bála jsem se, aby nepršelo, jelikož by se kvůli tomu akce nekonala, ale mé obavy byly zbytečné. Počasí nám opravdu přálo, bylo snad přes třicet stupňů. Ale jelikož jsou knihomolové chytří, zalezli jsme si do stínu a dodržovali pitný režim. 

Piknik se konal v pražské Kinské zahradě, kde je na takové akce klid a hezké prostředí. Rozdělali jsme si deky, posedali si po skupinkách a vytasili své občerstvení. Nabídka byla opravdu velmi pestrá - třešně, jahody, skořicoví šneci, šneci se sýrem a šunkou, muffini, škvarkové placky od mé babičky a dokonce i meloun, který dostala Marťa k narozeninám. 


Radek si všechny naše skupinky obešel a od každého ochutnal, aby mohl vyhlásit vítěze nejlepšího pokrmu, kteří byli tři a byli obdařeni Yoli novinkami - Koláčci a spiklenci a Holka mimo rytmus. Další soutěž byla o nejletnější outfit, která měla také tři vítěze a mě mezi nimi - měla jsem ve vlasech čelenku s fialovými květy. Zápisník je na tajné zápisky o knížkách a životě. Nejvíce se mi na něm líbí čtenářský horoskop, který odhalí jaký typ čtenáře jste a u mě se docela strefil: Organizovaný čtenář. Knihy milujete, ale stejnou radost vám dělají i věci okolo - čtenářské deníky, focení knih, vypisování citátů, aktualizace knižního wishlistu, srovnávání knihovničky... Prostě v tom rádi máte pořádek." Musím se přiznat, že dříve jsem byla více organizovaná, ale co? 

Noa pak následovala volná zábava, kterou jsme vyplnili klábosením. Na české knižní komunitě se mi líbí, že si nemusíme povídat jen o knížkách (i když to zabere miliony hodin). Dokážeme se spolu bavit i o něčem jiném - o seriálech, škole, volném čase (no dobře, který z většiny trávíme čtením) a tak různě.

Na svůj první Yoli piknik nezapomenu i z dalšího důvodu. Přišel totiž za mnou Radek, že by se mnou chtěli navázat spolupráci a jestli bych měla zájem. Byla bych padlá na hlavu, kdybych řekla ne. Byla jsem opravdu moc ráda a moc to pro mě znamená a na spolupráci se těším, protože mi přijde, že to pro ty lidi ani není práce. Všichni jsou tak milí a usměvaví. 

Zleva: maruandbooks | martinakraus | zacitarna | já | ana_z_papiru

Moc děkuji všem z Yoli za zorganizování této akce. 
Největší dík patří Radkovi, Káje a Dorot :)


Co vy a knižní akce? Chodíte? Které vás baví nejvíce? 

You May Also Like

6 komentářů

  1. ja zatim vzdykcky byla na svete knihy... uvidim co letos humbook, pokud budou dobri autori a nebude moc drahy...

    OdpovědětVymazat
  2. Kdysi jsem na YOLI piknik chtěla strašně moc, stejně jako na jiné akce. Ale v posledních asi tak dvou letech se ke mně už ani tyhle akce moc nedostávají - asi si za to můžu sama, že nejsem správnou součástí knižního blogerstva. Ale na Svět knihy chodím ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  3. O Yoli pikniku jsem slyšela a ráda bych se zúčastnila. Bohužel bývá ve všední dny, což pro mě není lehké se z práce dostat do Prahy. Štěstí mi tedy nepřeje. Ale aspoń an Svět knihy chodím každý rok a moc se mi líbí vždycky ta atmosféra na knihomolských setkáních :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě docela mrzí, že to je ve všední den, kdy mnoho lidí má ještě zkoušky nebo už naopak chodí do práce :/

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  5. Bohužel, i letos mi to nevyšlo. :/ Vrátila jsem se z dovči a moje kolegyně odjela na svoji, takže se nám to takhle blbě sešlo. Je to škoda, tak snad někdy příště. Kdo ví, třeba bude ještě další sraz ke konci prázdnin. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že jsme se tam potkaly a že sis to užila ;)
    Marky (Books are my life...)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)