Z filmové série Harry Potter | Pobertův plánek

by - úterý, července 02, 2019


 SLAVNOSTNĚ PŘÍSAHÁM, ŽE JSEM PŘIPRAVEN KE KAŽDÉ ŠPATNOSTI


Každý správný fanoušek knih a filmů Harryho Pottera moc dobře ví, co Pobertův plánek je. Kdyby však tento článek četl někdo z jiné planety, upřesním mu, o co se jedná. Tento plánek vytvořila čtveřice přátel, kteří studovali školu v Bradavicích. Jmenovali se Sirius Black, James Potter, Remus Lupin a Peter Pettigrew. Tito studenti měli vlastní přezdívky, aby se neprozradili - Tichošápek, Dvanácterák, Náměsíčník a Červíček. 




Do plánku zakreslili všechny místnosti v Bradavicích, o kterých věděli. Pro nezasvěcené to byl však jen prázdný kus papíru. Aby se mapa zobrazila, museli jste pronést větu "Slavnostně přísahám, že jsem připraven ke každé špatnosti." Až po vyřknutí jste mohli sledovat, kde se kdo nachází, což bylo přínosné pro slídili, kteří se chtěli někam nepozorovaně dostat.



V této knize si můžete prohlédnout všechny místnosti a dozvědět se, jaká místnost se objevila v jakém díle a co se v ní stalo. Dále také obsahuje několik map, které vám zobrazí tajemství, když na ně posvítíte hůlkou, která je též k dispozici. 



Kniha je graficky velmi pestrá. Obsahuje fotografie z filmů, vysvětlivky, černobílé ilustrace a několik druhů písma. Na můj vkus je to už trochu moc, ale menším čtenářům se to určitě bude líbit.

Toto je kniha, kterou chce mít doma každý fanoušek Harryho Pottera, aby měl kompletní sbírku. 

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Albatros Media, knihu si můžete koupit TU!






NEPLECHA UKONČENA

You May Also Like

4 komentářů

  1. Popravdě se mi tahle knížka nelíbí tolik, abych si ji bezprostředně ihned musela koupit. Sice by mi rozhodně nevadilo ji v knihovničce mít, ale mám raději svůj Pobertův plánek, který je vyloženě jen plánek. :)

    OdpovědětVymazat
  2. taky moc moc chci, mam ji na seznamu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Na tuhle "knihu" máme vesměs stejný názor, pěkně jsi to sepsala :)
    Marky (Books are my life...)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji moc za tuto krásnou inspiraci :) Já jsem si nedávno také chtěla trochu připomenout celou tu sérii s Harry Potterem a musela jsem dokonce využít i těchto stránek zde, protože se tam pojednávalo o tom jak sledovat sérii Harry Potter a musím říct, že to psal někdo kdo o tom má také přehled :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)