Chci číst | leden 2020

by - středa, ledna 01, 2020


Leden se ponese v duchu dohánění restů. O Vánocích jsem chtěla hodně číst, ale dopadlo to tak, že jsem nepřečetla vůbec nic. Trávila jsem svátky s rodinou a přáteli u pohádek nebo společenských her. Tak to teď budu muset vše dohnat.


Nejdřív se podíváme na recenzní výtisky, které bych měla přečíst co nejrychleji. Po kliknutí na název knihy vás odkážu na databazeknih, kde si můžete přečíst anotaci.

E U R O M E D I A 
Můj stát: Putování za prezidenty. Naučná literatura pro děti z tvorby nakladatelství Pikola. Knihu jsem už začala číst a vypadá opravdu dobře. 

Deník odhodlané prudilky 1. Další kniha pro děti, tentokrát spíše pro holky. Knihou jsem již listovala, je velmi pěkně graficky zpracovaná a věřím, že se mi bude líbit a budu vám ji moct doporučit. 

Žena bez minulosti. Anglická detektivka. Vyšetřování, amnézie, rodina a určitě mnoho dalšího. Na knihu jsem opravdu zvědavá, ale nemám žádná velká očekávání. 

A L B A T R O S 
Časovaná bomba. Young Adult Thriller od americké autorky Joelle Charbonneau, která navštívila Humbook v roce 2017 (tuším). Od autorky jsem četla trilogii Univerzita výjimečných, knihu Stačí jen chtít a Prokletý trůn. Na ČB se opravdu těším a doufám, že mě nezklame. 

Kouzelnická parta 2. První díl mě překvapil a nadchl. Čarodějky a kouzelníci jsou mými oblíbenými nadpřirozenými postavami, takže mě pochopitelně zajímá, jak jsou čáry a kouzla podávány dětem. Neil Patrick Harris to podle mě zvládá na jedničku. Snad mě druhý díl nezklame. 

Sherwood. Od autorky jsme už četla knihu Na lovu, která mě neohromila, ale ani nezklamala. Příběh o Robinu Hoodovi jsem ještě nečetla, což je první plus a těším se, až se do knihy pustím. 

ČTEME RICHELLE MEAD

Jestli mě sledujete na instagramu, určitě jste o mé čtecí výzvě slyšeli. Jestli ne, tak se o ní brzy dozvíte. V lednu mám v plánu číst první díl mé oblíbené Vampýrské akademie. Tentokrát však v originále. 



Je mi jasné, že nestihnu přečíst všechny knihy, jelikož budu muset číst ještě něco do školy a navíc začne zkouškové, což je důvod, proč nemám ráda leden. Ale budu se snažit přečíst co nejvíce knih. 

Co máte v plánu číst v lednu vy? 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Pěkné plány :) Do výzvy čtení Richelle Mead se chci taky zapojit, navíc mám její knihy moc ráda :) Tak ať v lednu máš spoustu času na čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám ambiciozní plány. :D Držím palce, ať se ti povede zvládnout co nejvíc! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)