Střet králů: Svazek druhý

by - středa, ledna 13, 2021

Autor: Landry Q. Walker

Žánr: Literatura světová, komiksy, fantasy

Vydáno: 2020, Omega

Orig. název: The Clash of Kings, The Graphic Novel, Volume Two

Počet stran: 192

Vazba: pevná s přebalem

Hodnocení: 4 hvězdičky

Štítky: komiks, fantasy, seriál

Máte rádi komiksy? A co komiksy vaší oblíbené knižní série nebo seriálu? Ano, ano, ano! Už je to asi tři roky, co jsem knižní sérii Píseň ledu a ohně četla. Už je to asi rok, co jsem viděla seriálovou adaptaci. Obě verze mám ráda a vlastně na ně koukám jako na dva odlišné příběhy. 

Každý rok mám pokušení sáhnout po knihách znovu a opět se ponořit do toho světa. Navštívit Královo přístaviště, Noční hlídku a znovu se setkat se všemi mými oblíbenými postavami. Ale pak se kouknu na ty velké knihy, kterými bych mohla klidně někoho zabít, a přejde mě chuť. Na to jsou skvělé grafické romány! Připomenu si děj, netrvá to tak dlouho a ještě k tomu se můžu dívat na krásné a barevné ilustrace! Je pravda, že ne vždy jsou vystihující - například Jon Snow tady vypadá jako holka - ale jsou opravdu povedené. 

Ve druhém svazku druhého dílu - Střetu králů - nalezneme kapitoly z pohledu několika postav: Brana, Sansy, Tyriona, Aryi, Jona, Catelyn, Theona a Daenerys. Mým oblíbeným rodem byli a vždy budou Starkové a jsem ráda, že se tento díl točil hlavně okolo nich. Připomněl mi některé situace, které se mi vykouřily z hlavy. 







Za poskytnutí knihy k recenzi děkuji Knihám Dobrovský, kde ji koupíte se slevou. 



You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)