Za zavřenými dveřmi

by - pondělí, února 01, 2021

 

Autor: B. A. Paris

Žánr: Literatura světová, Thrillery

Vydáno: 2017, Motto

Původní název: Behind Closed Doors, 2016

Počet stran: 264

Vazba: pevná s přebalem

Hodnocení na Databázi knih: 86 %

Mé hodnocení: 4,5 hvězdičky

Štítky: thrillery, advokát, týrané ženy, manželství

POZOR! Článek obsahuje spoilery! 

Od autorky jsem už četla Přiveď mě zpátky a Dilema. Obě se mi líbily, proto jsem si řekla, že si musím přečíst i ty předchozí. 

Za zavřenými dveřmi mapuje příběh Grace a jejího manžela Jacka, se kterým se seznámila již v pokročilejším věku. Grace má totiž mladší sestru s Downovým syndromem, kvůli níž ji všichni partneři opustili. Ona je však své sestře oddaná a stojí si za tím, že s ní bude bydlet, až dokončí internátní školu. Jack je jiný. Millie si okamžitě zamiloval a ke Grace je nesmírně pozorný. Byla to láska na první pohled. Po půl roce se vzali. 

Jenže svatbou se vše změnilo. Jack se jako lusknutím prstu změnil z nejúžasnějšího manžela na toho nejhoršího pod sluncem. O svatební noci se vypařil a ani o sobě nedal vědět. Na líbánkách vyrukoval s krutou pravdou a s jedním nehezkým příběhem z dětství. Tímto dnem se Grace stala vězenkyní. S každým pokusem o útěk jí něco sebral - konvici na čaj, rádio, knihy, ručníky, pero a papír. Došlo to až tak daleko, že Grace žije v jednom pokoji, ve kterém je jen postel. Odpírá jí návštěvy sestry, která je pak moc zklamaná. Ale Grace se nevzdává. Kvůli Millie. 

Knihu jsem přečetla za dva dny. Po celou dobu jsem cítila úzkost. Měla jsem chuť Jacka vytáhnout ze stránek a proplesknout ho, zatřást s ním. I když by si samozřejmě zasloužil víc. Naprosto jsem Grace obdivovala. Zvládala to bravurně. Sice se několikrát složila, ale já bych byla uplakaná hromádka neštěstí a troska už od svatby. Rozhodně bych nedokázala to, co ona. Tleskám.

You May Also Like

1 komentářů

  1. Tuto knihu jsem četla a byla to ta nejlepší kniha co jsem od ní četla. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)