Kovy | Ovšem | Audiokniha

by - neděle, března 31, 2019





Kamarádka: Kovymu vyšlo nové video.
Já: Komu? 
Kamarádka: Kovymu. Je to YouTuber.
Já: Aha. To bude asi důvod proč ho neznám. 

Kamarádka: Kovymu vyšla knížka.
Já: Hmm… super. Teď už vychází knížky i Youtuberům? Jak se jmenuje?
Kamarádka: Ovšem.
Já: A o čem je?
Kamarádka: O všem.
Já: Aha... 

O pár měsíců později se Kovy objevil na největší knižní akci - na Humbooku. Když jsem se jako ambasadorka dozvěděla, že tam bude, poslušně jsem to oznámila a dál jsem se tím nezabývala. Jeho knihu jsem neměla v plánu si přečíst a na jeho besedu jsem neměla v plánu jít. A tyto plány jsem splnila. 

Přišel den D a já si užívala jeden z nejlepších dnů na Humbooku. V odpoledních hodinách jsem měla rozhovor s Pavlem Barešem, který si můžete přečíst tady. Zatímco jsem na Pavla čekala, v té samé místnosti probíhal rozhovor s Kovym. Bylo takřka nemožné neposlouchat. V tu chvíli jsem si uvědomila, že Kovy není namyšlený a egocentrický, ale úplně obyčejný kluk, který rád cestuje a pije kávu. Uvědomila jsem si, že jsem se zase řídila předsudky. Kovyho jsem zaškatulkovala k úspěšným Youtuberům, kteří se akorát chlubí svým úspěchem, a odmítala jsem si na něj udělat vlastní názor. 

Nedávno jsem měla tu možnost poslechnout si audioknihu Ovšem, kterou sám namluvil. Šla jsem do toho bez jakýchkoli předsudků a očekávání a byla jsem ohromena a spokojená. Poslouchala jsem při uklízení nebo oblékání, poslouchala jsem spolu s taťkou při vaření. Zapomněla jsem podotknout, že to byla má první audiokniha. Myslím, že kdyby to byla beletrie, asi bych se nedokázala tolik soustředit, ale tohle mi nevadilo. 

Kovyho hlas byl velmi příjemný a klidně bych ho poslouchala stále dokola. Dozvěděla jsem se o něm spoustu nových věcí, jelikož jsem o něm nevěděla zhola nic. Mluvil o svém dětství, o svých rodičích a prarodičích, které miluje, o svých kamarádech a kamarádkách, o cestování, o jídle, o lidech okolo nás, o škole, o jeho kariéře a také o svém coming outu. Celou dobu jsem se bavila a dokonce jsem uronila i slzu. 

Po skončení jsem litovala, že audiokniha není delší. Začala jsem Kovyho sledovat na YouTube a instagramu. Kovy je přesně o rok starší než já (jakože vážně úplně přesně o rok!) a já obdivuji co vše za svůj poměrně krátký život dokázal. Smekám! 

Jestli Kovyho sledujete a ještě jste knihu nečetli, rozhodně vám doporučuji si ji poslechnout. A jestli vůbec netušíte o koho se jedná a nesoudíte Youtubery, poslechněte si ji taky! 

Na kanále HUMBOOK si můžete poslechnout ukázku. Stačí kliknout na fotku níže. 


Co vy a audioknihy?

You May Also Like

1 komentářů

  1. Jo, Kovy se fakt zaškatulkovat nedá :) Knihu jsem četla v papírové podobě a teď je mi to skoro líto - hned bych si ji poslechla! Knihy namluvené autory bývají nejlepší :)
    Marky (Books are my life...)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)