To nejlepší v nás

by - středa, října 30, 2019

Colleen Hoover | Světová literatura, romány, pro ženy | 2019, Ikar | 288 stran | 5 hvězdiček
"Posvítíme-li jen na svoje chyby, to nejlepčí v nás zůstane ve stínu." s. 15

Příběh se dělí na dvě časové linky - minulost a současnost. V obou případech sledujeme dvě hlavní postavy - Grahama a Quinn. V minulosti sledujeme jak se tato dvojice seznamuje, sbližuje a zamilovává. Jejich setkání nebylo úplně běžné, ale jejich vztah je báječný, oba jsou šíleně zamilovaní. Prostě ten typ páru, kterému každý závidí. V současnosti sledujeme tentýž pár, který je už pár let ve svazku manželském. Jenže už to není tak žhavé jako na začátku. Už druhým rokem se snaží o miminko, ale stále jim to nevychází. Otázkou je, jestli jejich láska vydrží tuto těžkou zkoušku...

"Nerada mluvím o věcech, které bolí. A poslední dobou bolí všechno. Proto už skoro vůbec nemluvím." - s. 79

Musím se přiznat, že To nejlepší v nás je má první přečtená kniha od Colleen. Od této autorky jsem se držela dál, jelikož jsem si myslela, že píše jen romantické a zamilované příběhy plné cukrové vaty, které já výhradně nečtu. Příjezd autorky k nám do České republiky mě však přiměl změnit názor a sáhnout po její nejnovější knize. A musím říct, že jsem se nemohla více splést. 

"Srdce mého manžela je má jediná spása, ale jeho fyzický dotyk se mi stal nepřítelem." - s. 101

Jak už jsem psala, čekala jsem příběh o lásce, ale takový ten povrchový. Místo toho jsem dostala velmi reálný příběh manželské dvojice, která řeší velmi důležitý problém, se kterým bych se mohla v budoucnosti potýkat i já. Nebo klidně vy. Příběh obsahuje velmi vážné téma se spoustou hlubokých myšlenek. Popisuje dvě osoby, které se v průběhu vyvíjejí a mění názory. 

"Smutek je jako pavučina. Dokud se do ní nechytíte, tak ji nevidíte, a potom se musíte rvát zuby nehty, abyste se dostali ven." - s. 127

Tuto knihu můžu s klidným srdcem označit za velmi kvalitní, jelikož mi dala vše, co od dobrých knih očekávám. Dobře vykreslené postavy, které jsou reálné a dokážu s nimi soucítit a vžít se do jejich situace. Propracovaný příběh se zápletkou, kterou neodhadnu hned na začátku. Trochu humoru a trochu smutku. Chci se u knihy smát (nebo usmívat), ale i plakat. Tahle kniha mi zlomila srdce a pak ho zase slepila. Závěr knihy jsem četla v obýváku, kde se mnou byla i mamka. Četla jsem si dopisy, které psal Graham Quinn a brečela jsem. Nemohla jsem přestat, protože to bylo tak dojemné, krásné a bolestivé zároveň. Na pocit, který ve mně kniha vyvolala, nikdy nezapomenu. A rozhodně jsem ji nečetla naposledy. 

"Všichni máme plno chyb. Stovky. Jsou jako dírky v kůži po celém těle. A jak se píše v tom štěstíčku, někdy na ty svoje chyby svítíme příliš silně." - s. 138

Určitě víte, že čtu hodně fantasy příběhy, které mi umožňují únik z reálného světa. Tenhle příběh mě zasáhl svou reálností a autentičností. Tuhle knihu budu doporučovat všude a všem. I vám. Takže běžte a pořiďte si ji na stránkách Knižního klubu - TADY - kterým z celého srdce děkuji za zaslání recenzního výtisku.

Colleen Hoover
je bestsellerovou autorkou New York Times, jejíž romantické příběhy se těší obrovskému ohlasu čtenářů. V češtině autorce doposud vyšly knihy Bez naděje a Ztracená naděje, které jsou součástí úspěšné volné série Hopeless, dále pak román Život jedna báseň ze série Slammed a samostatné romány Odvrácená tvář lásky, Možná jednou, Námi to končí a Na obtíž. 

Colleen žije v Texasu s manželem a třemi syny. 



Co vy a Colleen? Jaká kniha je vaše nejoblíbenější? Už jste četli To nejlepší v nás? Plakali jste?

You May Also Like

3 komentářů

  1. Od autorky jsem četla Námi to končí a ta se mi moc líbila, takže tato mě jistě nemine. Tvá recenze mě opravdu k přečtení nalákala! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Už ji mám zapsanou v doporučených, nalákala jsi mě na ni nejvíc. Od Coleen jsem zatím četla dvě knihy a určitě si chci přečíst i ostatní. 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Já od autorky četla dvě její knihy. Jsou to jedny z těch prvních pokud ne vůbec první. A ještě dříve než byla autorka tak slavná! A milovala jsem to. Novým knihám se ale vyhýbám, protože je kolem nich vždy haló :/

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)