To-read listopad 2019

by - pátek, listopadu 01, 2019



Tento typ článku jsem už hodně dlouho nepsala - naposledy v červnu roku 2018. Rozhodla jsem se ho obnovit, spíše pro sebe a představu, kolik knih si naplánuji přečíst a kolik jich nakonec přečtu. Jsem zvědavá, jak dlouho mi toto odhodlání vydrží. 

Jelikož mám nějaké spolupráce, většina naplánovaných knih bude od nich, takže je budu dělit podle nakladatelství a obchodů. Navíc musím číst i hodně do školy, takže přidám i tuto sekci. 

E U R O M E D I A 
jelikož mi v jednom týdnu přišly recenzní výtisky za dva měsíce, bude tady z tohoto nakladatelství více knih
  • Sucho | 384 s.
  • Ve stínu oskeruše | 344 s.
  • Záblesk života | 352 s.
  • Teorie vraždy | 304 s. 
  • Co když jsme to my | 344 s.
  • Putování za prezidenty | 168 s. 
A L B A T R O S 
  • Časovaná bomba | 264 s.
  • Srdcerváči | 328 s. 
K O S M A S 
  • Clayův most | 568 s.
  • Erotické příběhy pro indické vdovy | 328 s. 
M L A D Á - F R O N T A 
  • Osudoví kamarádi | 176 s.
  • Dneska žijeme | 176 s. 
Š K O L A
  • Život s hvězdou
  • Utrpení starého Werthera
  • La Saletta
  • Píseň o Viktorce
  • povídky:
    • Cesta do Brodů
    • Dva Ivani
    • Má první husa
    • Gedali
    • Vojákův návrat
  • Cizinec
No a to je vážení čtenáři všechno. Je mi naprosto jasné, že se to nedá stihnout, jelikož nejsem rychločtenář. Ale pokusím se o to, abych knih přečetla co nejvíce a dohnala tak všechny resty. 

Co máte v plánu číst v listopadu vy?
Chystáte se na některou zmíněnou knihu?

You May Also Like

3 komentářů

  1. Seznam máš opravdu dlouhý. Tak držím palce :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je dlouhý seznam :) Nejvícmě láká Sucho :) Hezké čtení přeju :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je pěkná zásoba knih. Ale moje měsíční TBR bývají také dlouhé. Teď ke konci listopadu mám ještě dost knih na TBR, rozhodně Projekt Kronos při maratonu (nemůžu se dočkat, až si ho přečtu s poznámkami po štafetě), Strážce času (jedna ze sérii, která zahájila mou mánii mít doma co nejvíc knih, protože i když jsem je četla poprvé z knihovny, musela jsem je mít doma. Miluju tu sérii.) Harryho - alespoň nějaký díl). A když stihnu i nějaký díl z Řady nešťastných příhod, také se nebudu zlobit. 😁 No, málo toho také není. Ale strašně se těším na ty čtecí maratony. ❤️

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)