Zvon

by - sobota, dubna 03, 2021

 

Autor: Neal Shusterman

Žánr: Literatura světová, YA, Sci-fi

Orig. název: The Toll, 2019

Vydáno: 2021, Yoli

Počet stran: 544

Vazba: měkká

Hodnocení na Databázi knih: 87 %

Mé hodnocení: 4 hvězdičky


3. a závěrečný díl Smrtky je konečně tu. Byla to pro mě velmi očekávaná kniha, zároveň jsem se však bála, že budu zklamaná. 

Tato trilogie má velmi propracovaný svět, který se stále vyvíjí a mění. A právě to se mi líbilo ze všeho nejvíce. Nebylo to tak, že by nám autor v 1. díle představil nový svět a tím by to skončilo. V každém díle, v každé kapitole jsme se dozvídali nové informace, díky kterým nám byl onen svět bližší a známnější. Skoro jako bychom v něm žili také. 

Co se týče postav, ve Zvonu se objevují nové, které jsou pro příběh klíčové. Musím se přiznat, že mi nepřirostly k srdci a byly mi lhostejné. Nezajímalo mě, co se s nimi stane, zajímalo mě, proč v knize jsou a co nebo koho ovlivní. Zamilovala jsem si Citru a Rowana, a mrzelo mě, že tentokrát nedostali tolik prostoru. 

Do příběhu jsem se nemohla pořádně začíst. Stále jsem si opakovala, že to co nevidět přijde, ale nepřišlo. Myslím si, že to bylo velkým množstvím postav a dějových linek. Nicméně styl psaní byl čtivý, všechny myšlenky byly zajímavé a opravdu mě to bavilo, jen jsem z knihy nebyla tolik nadšená jako z předchozích dvou dílů. 

Podle mě je to úctyhodné zakončení trilogie, která patří mezi mé nejoblíbenější série vůbec. Rozhodně jsem ji nečetla naposledy. 

Za zaslání knihy na recenzi děkuji Knižnímu klubu.
Koupit si ji můžete po kliknutí na logo.

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)