DreamWorks | Jak vycvičit draka

by - pátek, dubna 12, 2019




Celý příběh o mně a Bezzubkovi

Škyťák nám vypráví příběh, jak to vše v Blpu začalo až po to, jak to skončilo. Celé jeho vyprávění doprovází fotky z filmů a ilustrace. Líbí se mi způsob vyprávění, jelikož Škyťák vypráví nám, mluví na nás. Celkově vyprávění pojímá vtipným a zajímavým způsobem, takže i když jsem první dva díly filmu viděla, nenudila jsem se a ráda jsem si oba příběhy připomněla. Kniha má zajímavé písmo, které je neobvyklé, ale čte se dobře. Po grafické stránce je vše v pořádku, nic není příliš přeplácané, vše k sobě ladí a doplňuje druhé. Pro děti je to krásná kniha se zajímavým příběhem a hezkými obrázky. 

 Po kliknutí se fotky zvětší :) 

Knihu můžete zakoupit ZDE
Vydáno:              2019, Egmont
Počet stran:        64 stran
Hodnocení:        4 hvězdičky
Čteno:                 29. března 2019

Úplný filmový průvodce 

Tato kniha obsahuje fakta a zajímavosti ze všech tří filmů. Nejenže se ve zkratce dozvíme příběh, ale v této knize se také nacházejí informace k jednotlivým postavám, drakům a místům. Líbí se mi, že je kniha stejně jako film rozdělena na tři části. Postavy se ve filmu vyvíjeli, rostli a to je zdůrazněno i v knize. Takže jsou tu jednotlivé postavy třikrát, což znamená, že se některé informace často opakují, ale alespoň si je zapamatujete. Ilustrace postav a draků jsou výborné a klidně bych si je i někam vystavila. Co se mi však moc nelíbí je přeplácanost. Pomalu každá stránka má jinou barvu a obrázky v rámečcích mi k tomu také moc nesedí. Myslím si však, že je to akorát můj osobní názor a dětem by se to naopak mohlo líbit. A děti jsou cílovou skupinou této knihy, takže je vlastně vše v pořádku :)




Po kliknutí na fotku se zvětší :)


Knihu můžete zakoupit ZDE

Vydáno:               2019, Egmont
Počet stran:          96 stran
Hodnocení:          3,5 hvězdiček
Čteno:                  29. března 2019


Za obě knihy moc děkuji nakladatelství Albatros Media
https://www.albatrosmedia.cz/

You May Also Like

1 komentářů

  1. Já se stydím, že jsem ještě neviděla Jak vycvičit draka 2, a v kině je trojka. :O Je to skvělá série, o to lepší, že má knižní předlohu. ^^

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)